По звуците ще ги познаете

По звуците ще ги познаете

TikTok промени ролята на звуковото оформление в социалните медии. За мнозина музиката стана основна част от създаването на визуално съдържание. Творците търсят популярни песни или отделни звуци в платформата и се стремят въз основа на тях да създават клиповете си, така че да съответстват, знаейки, че след това ще могат да се впишат добре в потока от стотици видеа след това.

Според проучване на TikTok 73% от потребителите спират погледа си върху реклами, които имат аудио, пише Social Media Today.

Чували ли сте за т.нар. “sonic branding” или звуков брандинг? Той представлява идеята, че, подобно на логото, цветовете и шрифтовете ви, звуковете и аудиото също могат да изградят идентичността на бранда. Компаниите, които вече използват подобен подход, се забелязват лесно по сходните звуци, които прилагат във всяка своя комуникационна кампания.

Какво трябва да знаете, ако искате музиката да стане част и от вашата стратегия? Платформата Vamp събира основното в следващата инфографика.

[[{"fid":"378781","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2493,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ