Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тествате ли правилно?
Създаването на текстове за вашите реклами с плащане на кликване (PPC) може да бъде обезсърчително. След години на изпробване на различни текстове и стратегии научих, че трябва да се извършат няколко основни теста, за да се гарантира, че вашето копи е възможно най-ефективно. Открих, че персонализирането е от съществено значение, ако искате да сте сигурни, че вашите PPC реклами са ефективни. Създаването на рекламно копи, което резонира с вашия краен потребител, е от съществено значение. Има няколко теста, които да ви помогнат да постигнете това, пише Питър Рослер в статия за Inc.com.
Определете аудиторията
Трябва да познавате аудиторията си. До кого се опитвате да достигнете? Например служител от начално ниво и изпълнителен директор на C-suite имат напълно уникални цели помежду им. Така че едно и също рекламно копи няма да работи и за двамата.
Различните хора имат уникални проблеми. Въпреки че един и същ продукт може да ги разреши и двата начинът, по който го представяте, има значение. След като опознаете аудиторията си, приложете това, което намерите, към текста на рекламата, която създавате. Говорете директно с аудиторията си. Отделете време, за да разберете болките и предизвикателствата на вашата аудитория, след което дайте обобщение защо вашият продукт е най-доброто решение.
Пишете силни описания и заглавия
Със заглавия за PPC реклами целта е да привлечете вниманието на някого. Описанията са мястото, където можете да добавите повече подробности. За да привлечете вниманието със заглавията си, уверете се, че са персонализирани. Попитайте нещо, отговорете на нещо, използвайте персонализатори за местоположение, цена и др. Помислете за аудиторията си, когато създавате копи и се възползвайте максимално от 30-те знака, които имате във всяка от трите области на заглавията.
Не забравяйте да тествате заглавията си отвъд мястото, където трябва да поставите призива за действие (CTA). Помислете да използвате „вие“ и да разрешите проблем. Това ще осигури известно доверие и успокоение на вашия клиент. Идеята е да създадете завладяващ набор от подходящи заглавия за някой, който търси вашия продукт или услуга.
Научете се кога да пуснете ремаркетинг към своята аудитория
Начинът, по който разговаряте с някого, който е посетил целевата ви страница или е взаимодействал по някакъв начин с вашата марка, трябва да бъде уникален от други тактики на върха на фунията. Сега е моментът, в който трябва да създадете усещане за спешност или да използвате инструменти за персонализиране на реклами. Например, ако искате някой да се запише за предстоящ уебинар, използвайте таймера за обратно броене. Планирате ли да използвате динамичен ремаркетинг във Facebook за артикули? Ако е така, използвайте фразата "довърши започнатото" в рекламите си.
Използването на няколко платформи заедно ще ви се отрази добре. Целта ви тук трябва да бъде да напомните на някого защо е посетил вашия сайт отначало, докато сърфира в емисия в социалните медии. Този тип стратегия може да бъде изключително ефективна. Ключът е да се уверите, че използвате рекламно копи, предназначено за предишните посетители.
Ако искате да подобрите рекламното си копи, най-добрият инструмент, до който имате достъп, е тестването на различни тактики. Не забравяйте, че нещата се променят и, ако нещо е работило днес, това не означава, че то ще остане в сила следващия месец. Уверете се, че непрекъснато тествате рекламите си, за да сте сигурни, че те продължават да дават желаните резултати.
Източник: Питър Рослер, SEO за малък бизнес, за Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Популярният инвеститор Майкъл Бъри предупреди за балони на пазарите
Финанси |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Технологичните лидери увеличават разходите за AI: Alphabet печели благосклонността на инвеститорите
Технологии |Българо-румънски консорциум ще строи магистрала в Североизточна Румъния
ЕС |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Енергетика |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
                          
   	                      
   	                     
                          
   	                      
   	                     
                 
                			   
              	 
                       
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.