Тествате ли правилно?

Тествате ли правилно?

Създаването на текстове за вашите реклами с плащане на кликване (PPC) може да бъде обезсърчително. След години на изпробване на различни текстове и стратегии научих, че трябва да се извършат няколко основни теста, за да се гарантира, че вашето копи е възможно най-ефективно. Открих, че персонализирането е от съществено значение, ако искате да сте сигурни, че вашите PPC реклами са ефективни. Създаването на рекламно копи, което резонира с вашия краен потребител, е от съществено значение. Има няколко теста, които да ви помогнат да постигнете това, пише Питър Рослер в статия за Inc.com. 

Определете аудиторията

Трябва да познавате аудиторията си. До кого се опитвате да достигнете? Например служител от начално ниво и изпълнителен директор на C-suite имат напълно уникални цели помежду им. Така че едно и също рекламно копи няма да работи и за двамата.

Различните хора имат уникални проблеми. Въпреки че един и същ продукт може да ги разреши и двата начинът, по който го представяте, има значение. След като опознаете аудиторията си, приложете това, което намерите, към текста на рекламата, която създавате. Говорете директно с аудиторията си. Отделете време, за да разберете болките и предизвикателствата на вашата аудитория, след което дайте обобщение защо вашият продукт е най-доброто решение.

Пишете силни описания и заглавия

Със заглавия за PPC реклами целта е да привлечете вниманието на някого. Описанията са мястото, където можете да добавите повече подробности. За да привлечете вниманието със заглавията си, уверете се, че са персонализирани. Попитайте нещо, отговорете на нещо, използвайте персонализатори за местоположение, цена и др. Помислете за аудиторията си, когато създавате копи и се възползвайте максимално от 30-те знака, които имате във всяка от трите области на заглавията. 

Не забравяйте да тествате заглавията си отвъд мястото, където трябва да поставите призива за действие (CTA). Помислете да използвате „вие“ и да разрешите проблем. Това ще осигури известно доверие и успокоение на вашия клиент. Идеята е да създадете завладяващ набор от подходящи заглавия за някой, който търси вашия продукт или услуга. 

Научете се кога да пуснете ремаркетинг към своята аудитория

Начинът, по който разговаряте с някого, който е посетил целевата ви страница или е взаимодействал по някакъв начин с вашата марка, трябва да бъде уникален от други тактики на върха на фунията. Сега е моментът, в който трябва да създадете усещане за спешност или да използвате инструменти за персонализиране на реклами. Например, ако искате някой да се запише за предстоящ уебинар, използвайте таймера за обратно броене. Планирате ли да използвате динамичен ремаркетинг във Facebook за артикули? Ако е така, използвайте фразата "довърши започнатото" в рекламите си. 

Използването на няколко платформи заедно ще ви се отрази добре. Целта ви тук трябва да бъде да напомните на някого защо е посетил вашия сайт отначало, докато сърфира в емисия в социалните медии. Този тип стратегия може да бъде изключително ефективна. Ключът е да се уверите, че използвате рекламно копи, предназначено за предишните посетители. 

Ако искате да подобрите рекламното си копи, най-добрият инструмент, до който имате достъп, е тестването на различни тактики. Не забравяйте, че нещата се променят и, ако нещо е работило днес, това не означава, че то ще остане в сила следващия месец. Уверете се, че непрекъснато тествате рекламите си, за да сте сигурни, че те продължават да дават желаните резултати. 

Източник: Питър Рослер, SEO за малък бизнес, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ