Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Запомнени с добро
Като потребители, със сигурност има брандове, които предизвикват у вас единствено позитивни емоции. Това е така, защото успяват да ангажират на аудиторията си по такъв начин, че да бъдат запомнени единствено с добро. Като маркетолози и предприемачи, вие също можете да го постигнете за собствения си бизнес със следните стъпки.
Не разчитайте само на данни
Много маркетолози разчитат единствено на анализите и получените данни за аудиторията, но могат да допълнят тази информация със своите собствени наблюдения над потребителското поведение.
Отделете време да разберете как вашите клиенти се държат, какво предпочитат и действително харесват, какво купуват и каква е системата им за вземане на решение за покупката. Това може да се случи главно чрез социалните мрежи, в онлайн форумите и отзивите им в уебсайтове за електронна търговия. Така ще имате по-голяма представа за общите виждания на хората от общността ви и йерархията на потребностите им.
Наградете лоялността
Всеки ще се съгласи, че целта му е да се свърже с обикновения клиент, за да го превърне в лоялен такъв. Това става все по-трудно и за да го постигнете, първо трябва да разпознаете кой е вашият потребител, като говорите с него, организирате събития, срещи, отговаряте на запитванията му и т.н. Използвайте тези случаи, за да предоставите допълнителни ползи – ваучери, намаления, ексклузивни предложения и други. Това ще предизвика интереса не само на настоящите, но и на потенциалните ви клиенти, а знаейки за тези бонуси, те ще се върнат отново при вас.
Медитация = Креативност = Ангажиране
В книгата си “Mindfulness For Creativity” Дани Пенман споменава, че медитацията помага за развиването на трите ключови умения, свързани с креативността:
- Медитацията отваря съзнанието за нови идеи
- Вниманието подобрява аналитичните умения
- Подхранват се смелостта и устойчивостта при възможни неуспехи
Колкото по-креативни и иновативни ставате, толкова повече ще се задълбочавате в идеите и стратегиите си, благодарение на които ще увеличите ангажираността и позитивните резултати за бранда си.
Четете за консуматорската психология
Това са познания, които повечето маркетолози подминават днес, тъй като повечето от тях разчитат на тенденциите в дигиталния маркетинг и неговите инструменти и техники. Ако обаче не знаете какво и защо прави потребителят, за какво са ви тези инструменти и техники?
Ето няколко полезни четива:
- “Influence: Science and Practice” на Робърт Чалдини
- “Predictably Irrational” на Дан Ариели
- “Contagious: Why Things Catch On” на Джона Бергер
Познанието на потребителската база е продължителен процес, който изисква ежедневна инвестиция на време. Само така ще можете да реализирате стратегията си възможно най-ефективно.
По материал на Medium
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.