PR Play отвори Виртуален пресцентър, ще работи про боно за всички здравни заведения

PR Play отвори Виртуален пресцентър, ще работи про боно за всички здравни заведения

Една от водещите агенции за връзки с обществеността в България PR Play създаде първия по рода си у нас „Виртуален пресцентър“, за да помогне на компаниите и организациите да продължат комуникацията си със своите клиенти, партньори и служители в извънредната ситуация заради епидемията от коронавирус. С новата си услуга, агенцията ще работи и про боно за здравните заведения в страната.

 

„Като комуникационни експерти, специализирали се предимно в здравния сектор, екипът на PR Play осъзнава необходимостта от подаването на своевременна, ясна и полезна информация към обществото именно в криза като тази. Затова в рамките на извънредното положение „Виртуалният пресцентър“ ще работи про боно за всички лечебни заведения, които се свържат с нас за съдействие по отношение на коронавируса и които нямат свой ПР експерт или обслужваща агенция. Сега е моментът с подаването на адекватна информация във връзка с COVID-19 заедно да внесем спокойствие сред лекарите, пациентите и обществото като цяло“, каза управителят на агенцията Камелия Димитрова и призова болниците да не се колебаят да се свържат с Виртуалния пресцентър чрез контактите на интернет страницата на агенцията.

 

Динамичната обстановка в света налага промяна в моделите на комуникация, поясняват от агенцията. Чрез изнасянето им в дигитална среда Виртуалният пресцентър ще даде възможност на своите клиенти да реализират планираните събития и кампании онлайн, добавят от PR Play. Сред предлаганите услуги са провеждане на пресконференции или дискусии с визуален и аудио контакт между всички участници, уебинари, лайв стрийминг, създаване на видео съдържание, изготвяне на прессъобщения, организиране на интервюта, провеждане на кампании в социалните мрежи и др.

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ