Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|PR Play отвори Виртуален пресцентър, ще работи про боно за всички здравни заведения
Една от водещите агенции за връзки с обществеността в България PR Play създаде първия по рода си у нас „Виртуален пресцентър“, за да помогне на компаниите и организациите да продължат комуникацията си със своите клиенти, партньори и служители в извънредната ситуация заради епидемията от коронавирус. С новата си услуга, агенцията ще работи и про боно за здравните заведения в страната.
„Като комуникационни експерти, специализирали се предимно в здравния сектор, екипът на PR Play осъзнава необходимостта от подаването на своевременна, ясна и полезна информация към обществото именно в криза като тази. Затова в рамките на извънредното положение „Виртуалният пресцентър“ ще работи про боно за всички лечебни заведения, които се свържат с нас за съдействие по отношение на коронавируса и които нямат свой ПР експерт или обслужваща агенция. Сега е моментът с подаването на адекватна информация във връзка с COVID-19 заедно да внесем спокойствие сред лекарите, пациентите и обществото като цяло“, каза управителят на агенцията Камелия Димитрова и призова болниците да не се колебаят да се свържат с Виртуалния пресцентър чрез контактите на интернет страницата на агенцията.
Динамичната обстановка в света налага промяна в моделите на комуникация, поясняват от агенцията. Чрез изнасянето им в дигитална среда Виртуалният пресцентър ще даде възможност на своите клиенти да реализират планираните събития и кампании онлайн, добавят от PR Play. Сред предлаганите услуги са провеждане на пресконференции или дискусии с визуален и аудио контакт между всички участници, уебинари, лайв стрийминг, създаване на видео съдържание, изготвяне на прессъобщения, организиране на интервюта, провеждане на кампании в социалните мрежи и др.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.