Предимствата на LinkedIn за достигане до активни купувачи

Предимствата на LinkedIn за достигане до активни купувачи

Предимствата на LinkedIn за достигане до активни купувачи

LinkedIn сподели нов преглед на предимствата на своята платформа за достигане на активни купувачи и как марките могат да използват своите развиващи се рекламни опции, за да се свържат с подходящите хора в приложението.

В нова инфографика екипът на LinkedIn сподели подробности за нарастващата си аудитория, нарастващото доверие като професионална платформа и ползите от свързването с членовете, когато търсят начини да бъдат по-продуктивни и успешни, предава socialmediatoday.com

И очевидно има предимства за правилните марки в рекламата в LinkedIn. Графиката по-долу включва също пълен преглед на нейните опции за насочване и разнообразието от инструменти за достигане до клиенти, за да ви помогне да увеличите усилията си.

Повече по темата вижте в инфографиката.

[[{"fid":"380914","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4199,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ