Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Предимствата на LinkedIn за достигане до активни купувачи
LinkedIn сподели нов преглед на предимствата на своята платформа за достигане на активни купувачи и как марките могат да използват своите развиващи се рекламни опции, за да се свържат с подходящите хора в приложението.
В нова инфографика екипът на LinkedIn сподели подробности за нарастващата си аудитория, нарастващото доверие като професионална платформа и ползите от свързването с членовете, когато търсят начини да бъдат по-продуктивни и успешни, предава socialmediatoday.com.
И очевидно има предимства за правилните марки в рекламата в LinkedIn. Графиката по-долу включва също пълен преглед на нейните опции за насочване и разнообразието от инструменти за достигане до клиенти, за да ви помогне да увеличите усилията си.
Повече по темата вижте в инфографиката.
[[{"fid":"380914","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4199,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.