Предимствата на LinkedIn за достигане до активни купувачи

Предимствата на LinkedIn за достигане до активни купувачи

LinkedIn сподели нов преглед на предимствата на своята платформа за достигане на активни купувачи и как марките могат да използват своите развиващи се рекламни опции, за да се свържат с подходящите хора в приложението.

В нова инфографика екипът на LinkedIn сподели подробности за нарастващата си аудитория, нарастващото доверие като професионална платформа и ползите от свързването с членовете, когато търсят начини да бъдат по-продуктивни и успешни, предава socialmediatoday.com

И очевидно има предимства за правилните марки в рекламата в LinkedIn. Графиката по-долу включва също пълен преглед на нейните опции за насочване и разнообразието от инструменти за достигане до клиенти, за да ви помогне да увеличите усилията си.

Повече по темата вижте в инфографиката.

[[{"fid":"380914","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4199,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ