Най-добрите примери за успешен маркетинг в България

Най-добрите примери за успешен маркетинг в България

Най-добрите примери за успешен маркетинг в България

За втора поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) представя най-добрите примери от конкурса „Наградите на БАР ” (BAAwards) в новото електронно издание: „BAAwards 2017 Know-How“.

Наградените кампании могат да бъдат разгледани на сайта на конкурса, където са качени под формата на онлайн брошури.

Тазгодишното издание на BAAwards отличи кампании на Загорка, Юниливър, Мобилтел, Пощенска банка, Захарни заводи, Кока-Кола, Декатлон, Mediapool и Първа инвестиционна банка, които вдигнаха още по-високо летвата на професионализма в маркетинговите комуникации.

“В БАР работим за една по-добра, предвидима и етична пазарна среда, която дава надежда за успешна професионална реализация в България. Тази година вдигнахме летвата и отправихме предизвикателство не само към себе си като организатори, но и към всички участници, които утвърждават най-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации. Надяваме се, че чрез представянето им ще вдъхновим и други колеги да постигат още по-добри резултати", коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Тази година в BAAwards постъпиха рекорден брой заявки – 43, което е с 20% повече спрямо миналата година. Кандидатури подадоха 18 компании, а броят на наградените организации, не-членове на БАР също е рекорден: 3.

Всеки, който желае - включително студентите по маркетинг, може да разгледа най-добрите кампании от „Наградите на БАР 2017“ на сайта на организацията. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ