proof. е новата дигитална агенция на Пиринско


proof. е новата дигитална агенция на Пиринско. От началото на юни тази година рекламната агенция поддържа социалните канали на марката и дигиталната комуникация за лансирането на Пиринско Ледено.

“Избрахме за наш дигитален медиен партньор агенция proof., тъй като бяхме впечатлени от високия професионализъм, силния ентусиазъм  и креативността на целия екип. Идеите им за дългосрочно развитие на марката в дигиталните медии, въплъщават изключително ясно позиционирането на Пиринско и го надграждат чрез интересен и иновативен за дигиталните медии подход.

Благодарение на професионализма и опита, които агенцията демонстрира, вярваме, че с общи усилия ще изградим още по-силна емоционална връзка с потребителите ни, ще поддържаме пазарните позиции и ще се отличим комуникационно с присъщия за Пиринско непринуден и ненатрапчив стил”, сподели Севдалина Динчева, бранд мениджър Пиринско.

“В лицето на екипа на Carlsberg Bulgaria срещаме партньор, който ясно дефинира визията на бранда Пиринско в дигиталната среда, а това е най-добрата отправна точка за бъдещото ни партньорство.

Визията за дългосрочно развитие на марката е за емоционално обвързване на потребителите с бранда и  отличаваща комуникация, която да затвърждава позициите и това ще бъде основен приоритет в съвместно ни партньорство”,  допълни Сава Ахмаков ръководител отдел клиенти в proof.

Първият съвместен проект е осъществяване на високопланински семплинг като част от кампанията при лансирането на Пиринско Ледено. Той има за цел да изненада планинарите при изкачването им на най-високия връх в Пирин — Вихрен с ледено студена бира. Видеото от изненадващата активация има над 150 000 гледания до този момент във Facebook и YouTube.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
Pavilhão Chinês: Китайският павилион, който привлича туристи от цял свят
По-малко стачки, но повече участници в трудови спорове в Германия през 2024 г.
Хората, страдащи от безсъние, са по-склонни да развият деменция
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Световен рекорд: Колекционерска картичка с лика на Меси продадена за 1,5 млн. долара