Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|proof. е новата дигитална агенция на Пиринско
proof. е новата дигитална агенция на Пиринско. От началото на юни тази година рекламната агенция поддържа социалните канали на марката и дигиталната комуникация за лансирането на Пиринско Ледено.
“Избрахме за наш дигитален медиен партньор агенция proof., тъй като бяхме впечатлени от високия професионализъм, силния ентусиазъм и креативността на целия екип. Идеите им за дългосрочно развитие на марката в дигиталните медии, въплъщават изключително ясно позиционирането на Пиринско и го надграждат чрез интересен и иновативен за дигиталните медии подход.
Благодарение на професионализма и опита, които агенцията демонстрира, вярваме, че с общи усилия ще изградим още по-силна емоционална връзка с потребителите ни, ще поддържаме пазарните позиции и ще се отличим комуникационно с присъщия за Пиринско непринуден и ненатрапчив стил”, сподели Севдалина Динчева, бранд мениджър Пиринско.
“В лицето на екипа на Carlsberg Bulgaria срещаме партньор, който ясно дефинира визията на бранда Пиринско в дигиталната среда, а това е най-добрата отправна точка за бъдещото ни партньорство.
Визията за дългосрочно развитие на марката е за емоционално обвързване на потребителите с бранда и отличаваща комуникация, която да затвърждава позициите и това ще бъде основен приоритет в съвместно ни партньорство”, допълни Сава Ахмаков ръководител отдел клиенти в proof.
Първият съвместен проект е осъществяване на високопланински семплинг като част от кампанията при лансирането на Пиринско Ледено. Той има за цел да изненада планинарите при изкачването им на най-високия връх в Пирин — Вихрен с ледено студена бира. Видеото от изненадващата активация има над 150 000 гледания до този момент във Facebook и YouTube.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.