Първи стъпки в LinkedIn кампания (инфографика)

Първи стъпки в LinkedIn кампания (инфографика)

Дали заради някои свои големи минуси като езиковите ограничения, или заради изпъкването на други социални мрежи като предпочитани канали за комуникация у нас, кампаниите в LinkedIn са по-скоро рядко срещано явление. За да стимулира маркетолозите обаче, от приложението обобщават съветите и начините за реклама в зависимост от целите и таргет аудиториите, към които брандовете се стремят.

В следващата инфографика ще видите към какви типове кампания е добре да се насочите според целите си, както и някои полезни препоръки за подхода към аудиторията.

[[{"fid":"382330","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3658,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
САЩ и Украйна отчитат напредък по мирния план след преговорите в Женева
Америка на контрастите: По-богата и по-неравна от всякога
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Проучване показва как Китай може да блокира сателитите Starlink при евентуално нахлуване в Тайван
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове