Първи стъпки в LinkedIn кампания (инфографика)

Първи стъпки в LinkedIn кампания (инфографика)

Дали заради някои свои големи минуси като езиковите ограничения, или заради изпъкването на други социални мрежи като предпочитани канали за комуникация у нас, кампаниите в LinkedIn са по-скоро рядко срещано явление. За да стимулира маркетолозите обаче, от приложението обобщават съветите и начините за реклама в зависимост от целите и таргет аудиториите, към които брандовете се стремят.

В следващата инфографика ще видите към какви типове кампания е добре да се насочите според целите си, както и някои полезни препоръки за подхода към аудиторията.

[[{"fid":"382330","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3658,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Тръмп заплашва да наложи допълнителни мита на Китай
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Бившият шеф на Google отправи предупреждение за рискоте от хакване на AI системи
Фридрих Мерц обеща на Зеленски да засили натиска върху Москва
Северна Корея представи нова междуконтинентална ракета на парад по случай 80-годишнината от основаването на Работническата партия
ФИФА обсъжда преместване на световните първенства по футбол в месеците извън лятото