Пътеводител на дигиталния маркетолог в медийните канали (инфографика)

Пътеводител на дигиталния маркетолог в медийните канали (инфографика)

Сещате ли се за разликата между „платените“, „спечелените“ и „притежаваните“ медийни канали и как да ги използвате за целите на дигиталния маркетинг? Всеки от тях играе важна, но различна роля и разбирането на този факт е ключов в изграждането на ефективна онлайн стратегия, припомня Social Media Today.

Екипът на SEMRush събира на едно място елементите на тези типове медийни канали, създавайки кратък „пътеводител“ на дигиталния маркетолог през тях.

Вижте инфографиката!

[[{"fid":"379969","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5009,"width":1001,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Островът Ташироджима: Царството на котките
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт