Пътеводител на дигиталния маркетолог в медийните канали (инфографика)

Пътеводител на дигиталния маркетолог в медийните канали (инфографика)

Сещате ли се за разликата между „платените“, „спечелените“ и „притежаваните“ медийни канали и как да ги използвате за целите на дигиталния маркетинг? Всеки от тях играе важна, но различна роля и разбирането на този факт е ключов в изграждането на ефективна онлайн стратегия, припомня Social Media Today.

Екипът на SEMRush събира на едно място елементите на тези типове медийни канали, създавайки кратък „пътеводител“ на дигиталния маркетолог през тях.

Вижте инфографиката!

[[{"fid":"379969","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5009,"width":1001,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие