Пътеводител на дигиталния маркетолог в медийните канали (инфографика)

Пътеводител на дигиталния маркетолог в медийните канали (инфографика)

Сещате ли се за разликата между „платените“, „спечелените“ и „притежаваните“ медийни канали и как да ги използвате за целите на дигиталния маркетинг? Всеки от тях играе важна, но различна роля и разбирането на този факт е ключов в изграждането на ефективна онлайн стратегия, припомня Social Media Today.

Екипът на SEMRush събира на едно място елементите на тези типове медийни канали, създавайки кратък „пътеводител“ на дигиталния маркетолог през тях.

Вижте инфографиката!

[[{"fid":"379969","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5009,"width":1001,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ