Пътеводител на дигиталния маркетолог в медийните канали (инфографика)

Пътеводител на дигиталния маркетолог в медийните канали (инфографика)

Сещате ли се за разликата между „платените“, „спечелените“ и „притежаваните“ медийни канали и как да ги използвате за целите на дигиталния маркетинг? Всеки от тях играе важна, но различна роля и разбирането на този факт е ключов в изграждането на ефективна онлайн стратегия, припомня Social Media Today.

Екипът на SEMRush събира на едно място елементите на тези типове медийни канали, създавайки кратък „пътеводител“ на дигиталния маркетолог през тях.

Вижте инфографиката!

[[{"fid":"379969","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5009,"width":1001,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пеевски иска да се закрие Агенцията за публичните предприятия и контрол
Гърция евакуира туристи с катери на морската охрана заради бушуващите пожари
Тръмп и Путин ще се срещнат във военновъздушната база Елмендорф-Ричардсън в Анкоридж
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Зеленски изключи възможността за отстъпване на Донбас
Лондонската полиция конфискува стотици луксозни коли за опасно шофиране
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света