Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламата, която скандализира и привлече внимание
Британската марка дамски санитарни принадлежности Bodyform успя да привлече световно внимание към себе си и отразяване във водещите онлайн медии за маркетинг с кампания, в която за първи път показа дамска превръзка покрита не със синя, а с червена течност. Визията шокира интернет потребители, предизвика възмущение от реалистичния вид сред някои мъже, както и други емоции, отразени в коментари в Twitter.
Компанията собственик на бранда - Essity, заяви в отговор, че е искала да се противопостави на табутата, налагани на темата за дамския цикъл. От фирмата посочиха, че са открили в проучване, че 74% от хората във Великобритания искат да виждат "по-честни" образи и представяния на живота в рекламите.
За Bodyform е изработена и видеокампания, която се разпространява под хаштага #bloodnormal. Тя показва жена да се къпе по време на този период от месеца и мъж да й купува необходимите принадлежности, предава Би Би Си.
Кампанията следва друга реклама от 2016 г., в която спортистки бяха показани да тренират по време на цикъл - те се боксират, карат, бягат.
Новата кампания е най-вече добре възприемана на Острова, продължава още Би Би Си.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.