Рекламата в печата не е отживелица!

Рекламата в печата не е отживелица!

Независимо дали стартирате бизнеса си сега, или го имате от дълги години, да достигнеш до потребителите си си остава винаги голямо предизвикателство.

С постоянните промени, нововъведения и богатия избор в маркетинга и рекламата може да ви се стори трудно да се придържате към всичко. Въпреки всички възможности, един канал продължава да си струва инвестицията – вестниците и списанията. Ето какви са техните предимства и как да позиционирате ефективно бизнеса си в тях!

Предимствата

По-добри достигане и ангажираност

Запознати сме с това, че повечето от нас не задържат дълго вниманието си – в интернет успяваме да го направим за около 8 секунди. За щастие, в печатните медии като вестниците и списанията, читателите са много по-склонни да се фокусират за по-дълги периоди от време.

Достъпност

Цената на вестниците може да варира, но по-голямата част от тях поддържат ниска цена, което е във ваша полза.

Гъвкавост

Има много видове реклами, между които да избирате в печатните медии – вътрешни страници, фолиа, корици, вложки... Можете да изберете точния размер, дизайн и позиция на криейтива, който сте подготвили.

Освен това много издания имат екипи от дизайнери, които да работят с вас, ако притежавате малък бизнес и нямате ресурс за създаването на рекламите ви.

Подтиква хората да действат

Според проучване 30% от потребителите влизат онлайн или отиват във физически обект на една марка, след като са видели нейна реклама във вестник.

Как да се позиционирате?

Основните категории са 3:

Дисплейни реклами по страниците

Това е най-често срещаният вид реклама в печатните издания. Размерите ѝ варират – от 1/8 до цяла страница. Всекидневни продукти, като например козметика, електроника и продукти за дома често заемат тези слотове.

Вложки

Те предлагат богато разнообразие от формати – можете да добавите месечния си каталог с предложения, карти, брошури, мостри на продукти и други.

Класифицирани реклами

Този тип реклами са организирани според различни категории – локална дейност, анонси, обяви за работа и др. и могат да се появяват и в дигиталните версии на изданията.

Въпреки напредъка, не спирайте да се оповавате на традиционните начини за реклама – вероятността да бъдете забелязани е дори по-голяма, защото по тази страница потребителят няма как да плъзне пръста си и просто да се изгубите в огромното количество съдържание онлайн.

Стейси Золников за Hearst Bay Area

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС