Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламата в печата не е отживелица!
Независимо дали стартирате бизнеса си сега, или го имате от дълги години, да достигнеш до потребителите си си остава винаги голямо предизвикателство.
С постоянните промени, нововъведения и богатия избор в маркетинга и рекламата може да ви се стори трудно да се придържате към всичко. Въпреки всички възможности, един канал продължава да си струва инвестицията – вестниците и списанията. Ето какви са техните предимства и как да позиционирате ефективно бизнеса си в тях!
Предимствата
По-добри достигане и ангажираност
Запознати сме с това, че повечето от нас не задържат дълго вниманието си – в интернет успяваме да го направим за около 8 секунди. За щастие, в печатните медии като вестниците и списанията, читателите са много по-склонни да се фокусират за по-дълги периоди от време.
Достъпност
Цената на вестниците може да варира, но по-голямата част от тях поддържат ниска цена, което е във ваша полза.
Гъвкавост
Има много видове реклами, между които да избирате в печатните медии – вътрешни страници, фолиа, корици, вложки... Можете да изберете точния размер, дизайн и позиция на криейтива, който сте подготвили.
Освен това много издания имат екипи от дизайнери, които да работят с вас, ако притежавате малък бизнес и нямате ресурс за създаването на рекламите ви.
Подтиква хората да действат
Според проучване 30% от потребителите влизат онлайн или отиват във физически обект на една марка, след като са видели нейна реклама във вестник.
Как да се позиционирате?
Основните категории са 3:
Дисплейни реклами по страниците
Това е най-често срещаният вид реклама в печатните издания. Размерите ѝ варират – от 1/8 до цяла страница. Всекидневни продукти, като например козметика, електроника и продукти за дома често заемат тези слотове.
Вложки
Те предлагат богато разнообразие от формати – можете да добавите месечния си каталог с предложения, карти, брошури, мостри на продукти и други.
Класифицирани реклами
Този тип реклами са организирани според различни категории – локална дейност, анонси, обяви за работа и др. и могат да се появяват и в дигиталните версии на изданията.
Въпреки напредъка, не спирайте да се оповавате на традиционните начини за реклама – вероятността да бъдете забелязани е дори по-голяма, защото по тази страница потребителят няма как да плъзне пръста си и просто да се изгубите в огромното количество съдържание онлайн.
Стейси Золников за Hearst Bay Area
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.