Рекламата в печата не е отживелица!

Рекламата в печата не е отживелица!

Независимо дали стартирате бизнеса си сега, или го имате от дълги години, да достигнеш до потребителите си си остава винаги голямо предизвикателство.

С постоянните промени, нововъведения и богатия избор в маркетинга и рекламата може да ви се стори трудно да се придържате към всичко. Въпреки всички възможности, един канал продължава да си струва инвестицията – вестниците и списанията. Ето какви са техните предимства и как да позиционирате ефективно бизнеса си в тях!

Предимствата

По-добри достигане и ангажираност

Запознати сме с това, че повечето от нас не задържат дълго вниманието си – в интернет успяваме да го направим за около 8 секунди. За щастие, в печатните медии като вестниците и списанията, читателите са много по-склонни да се фокусират за по-дълги периоди от време.

Достъпност

Цената на вестниците може да варира, но по-голямата част от тях поддържат ниска цена, което е във ваша полза.

Гъвкавост

Има много видове реклами, между които да избирате в печатните медии – вътрешни страници, фолиа, корици, вложки... Можете да изберете точния размер, дизайн и позиция на криейтива, който сте подготвили.

Освен това много издания имат екипи от дизайнери, които да работят с вас, ако притежавате малък бизнес и нямате ресурс за създаването на рекламите ви.

Подтиква хората да действат

Според проучване 30% от потребителите влизат онлайн или отиват във физически обект на една марка, след като са видели нейна реклама във вестник.

Как да се позиционирате?

Основните категории са 3:

Дисплейни реклами по страниците

Това е най-често срещаният вид реклама в печатните издания. Размерите ѝ варират – от 1/8 до цяла страница. Всекидневни продукти, като например козметика, електроника и продукти за дома често заемат тези слотове.

Вложки

Те предлагат богато разнообразие от формати – можете да добавите месечния си каталог с предложения, карти, брошури, мостри на продукти и други.

Класифицирани реклами

Този тип реклами са организирани според различни категории – локална дейност, анонси, обяви за работа и др. и могат да се появяват и в дигиталните версии на изданията.

Въпреки напредъка, не спирайте да се оповавате на традиционните начини за реклама – вероятността да бъдете забелязани е дори по-голяма, защото по тази страница потребителят няма как да плъзне пръста си и просто да се изгубите в огромното количество съдържание онлайн.

Стейси Золников за Hearst Bay Area

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ