RiceUP! сред най-силните потребителски марки у нас в селекцията за престижната международна награда Superbrands

RiceUP! сред най-силните потребителски марки у нас в селекцията за престижната международна награда Superbrands

RiceUP! сред най-силните потребителски марки у нас в селекцията за престижната международна награда Superbrands

RiceUP!, един от най-разпознаваемите брандове e сред топ потребителски марки в България. За осми пореден път глобалната организация Superbrands отличава с международната награда за успешен брандинг водещите потребителски и бизнес марки на българския пазар.

RiceUP! e лидер в категорията Здравословни снаксове, като предлага 100% здравословна алтернатива на традиционните снаксове. Като производител „НУХЕЛТ“ следва световните тенденции на free-from продукти, използва 100% натурални съставки, без глутен, без ГМО, без консерванти. Основна цел на компанията е да бъде пионер в хранителната индустрия и чрез иновативните технологии и продукти да възпитава хранителни навици, които водят до преформулиране на конвенционалното хранене. Иновацията при чипса RiceUP! го прави неповторим в световен мащаб. Продуктът е създаден от цели зърна кафяв пълнозърнест ориз чрез уникална технология, позволяваща в най-голяма степен да бъдат съхранени здравословните ползи на оризовото зърно.

Най-новият продукт на „НУХЕЛТ“, който е стъпка в развитието на продуктовата линия и добавя нов смисъл за бранда RiceUP! e първият функционален продукт на компанията. RiceUP! Brown Rice Bar e иновативен продукт създаден в концепцията on-the-go (18 грама). Новото барче от пълнозърнест ориз може да бъде намерено в шест уникални шоколадови вкусове. С добавени магнезий и Proviotic, за специфични здравословни ползи по напълно безопасен и подходящ за приемане чрез храна начин. Изцяло в тренда на продукти с минимална обработка, естествени съставки и функционални ползи.

Брандът RiceUP! има много висок праг на доверие сред потребителите като гаранция за качество и стандарт. Така напълно заслужено застава в редицата на най-добрите в подбора на Superbrands. Методиката на подбора и оценяването на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално онлайн гласуване на потребителите, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това позволява експертното мнение да се разглежда успоредно с мнението но потребителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ