Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Списание
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
Русия нападна Украйна
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
За нас
|
Реклама
|
Аудитория
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
RiceUP! сред най-силните потребителски марки у нас в селекцията за престижната международна награда Superbrands

RiceUP! сред най-силните потребителски марки у нас в селекцията за престижната международна награда Superbrands
RiceUP!, един от най-разпознаваемите брандове e сред топ потребителски марки в България. За осми пореден път глобалната организация Superbrands отличава с международната награда за успешен брандинг водещите потребителски и бизнес марки на българския пазар.
RiceUP! e лидер в категорията Здравословни снаксове, като предлага 100% здравословна алтернатива на традиционните снаксове. Като производител „НУХЕЛТ“ следва световните тенденции на free-from продукти, използва 100% натурални съставки, без глутен, без ГМО, без консерванти. Основна цел на компанията е да бъде пионер в хранителната индустрия и чрез иновативните технологии и продукти да възпитава хранителни навици, които водят до преформулиране на конвенционалното хранене. Иновацията при чипса RiceUP! го прави неповторим в световен мащаб. Продуктът е създаден от цели зърна кафяв пълнозърнест ориз чрез уникална технология, позволяваща в най-голяма степен да бъдат съхранени здравословните ползи на оризовото зърно.
Най-новият продукт на „НУХЕЛТ“, който е стъпка в развитието на продуктовата линия и добавя нов смисъл за бранда RiceUP! e първият функционален продукт на компанията. RiceUP! Brown Rice Bar e иновативен продукт създаден в концепцията on-the-go (18 грама). Новото барче от пълнозърнест ориз може да бъде намерено в шест уникални шоколадови вкусове. С добавени магнезий и Proviotic, за специфични здравословни ползи по напълно безопасен и подходящ за приемане чрез храна начин. Изцяло в тренда на продукти с минимална обработка, естествени съставки и функционални ползи.
Брандът RiceUP! има много висок праг на доверие сред потребителите като гаранция за качество и стандарт. Така напълно заслужено застава в редицата на най-добрите в подбора на Superbrands. Методиката на подбора и оценяването на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално онлайн гласуване на потребителите, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това позволява експертното мнение да се разглежда успоредно с мнението но потребителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|