Рори Съдърланд: Житейските уроци на един рекламист

Рекламата добавя стойност към един продукт, като променя нашето възприятие, а не самия продукт.

Рори Съдърланд защитава дръзкото твърдение, че една промяна във възприеманата стойност може да бъде точно толкова задоволяваща, колкото онова, което смятаме за "реална" стойност - и неговото заключение има интересни последици върху начина, по който гледаме на живота.

Налични са субтитри на български.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
От ГЕРБ отговориха на критиките на президента Радев
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
Румънски евродепутат внесе вот на недоверие срещу Урсула фон дер Лайен