Рори Съдърланд: Житейските уроци на един рекламист


Рекламата добавя стойност към един продукт, като променя нашето възприятие, а не самия продукт.

Рори Съдърланд защитава дръзкото твърдение, че една промяна във възприеманата стойност може да бъде точно толкова задоволяваща, колкото онова, което смятаме за "реална" стойност - и неговото заключение има интересни последици върху начина, по който гледаме на живота.

Налични са субтитри на български.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Исторически обрат: България е на полуфинал на световното първенство по волейбол след победа над САЩ
Компания използва AI, за да превърне клиентите си в рекламни звезди (Видео)
Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Осъдиха Никола Саркози на 5 години затвор заради престъпен заговор с Муамар Кадафи
Нови материали правят водолазните костюми устойчиви на ухапвания от акули
На днешната дата, 26 септември. Рождениците днес
Зеленски е готов да се оттегли от поста си след края на войната
Да инвестираш като най-богатите хора в света вече е по-лесно от всякога. Но колко е опасно?