Само 8 въпроса

Само 8 въпроса

Как можете да направите бизнес уебсайта си по-ефективен? Какво точно търсят посетителите ви? Екипът на платформата Red Website Design споделя осемте ключови въпроса, на които трябва да си отговорите.

Сред тях са какво продавате, защо трябва потребителите да се интересуват, колко струва и могат ли да се доверят. Вижте останалите въпроси в инфографиката!

[[{"fid":"385098","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4382,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 1 юли. Джулай Морнинг, Свети Врач
ChatGPT е свил с една трета свободните работни места за млади специалисти във Великобритания
Пенсиите се увеличават с 8,6%, минималната става 630,50 лева
Британският монарх Чарлз III спира от употреба 156-годишният Кралски влак
Американският сайт Amazon загуби правото да продава новата конзола на Nintendo
Мерки срещу свръхтуризма: Гърция въведе „островна“ такса за посетители от круизни кораби
Зеленски поиска от Германия повече системи за противовъздушна отбрана
„Дългово робство“: Мъск отново разкритикува разходния законопроект на Тръмп