Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Запознайте се, преди да споделите
Независимо дали управлявате социалните медии в компанията, в която работите, или управлявате само личните си профили, трябва да мислите за два компонента – медийния, който, изглежда, вече всички разбират, и социалния, който често остава игнориран.
За да извлечете максимални ползи от социалните медии, трябва да адресирате и социалната, и медийната част. Според Хилел Фулд има пет лесни начина да максимизирате усилията.
Не започвайте имейл или публикация с общо обръщение
Ако ми изпращате имейл или съобщение на която и да е платформа, тогава говорете директно на мен вместо на още 100 души. Дори и да изпращате масов имейл, не е нужно да ми казвате, че не съм достатъчно важен да ми изпратите личен имейл.
Запознайте се, преди да споделите
За мен е умопомрачително, че през 2021 г. това изобщо трябва да се казва. Не минава нито ден, в който някой да не ме добави в LinkedIn и след като приема заявката му, да започне да споделя предложения. През повечето време става дума за нещо, което е напълно нерелевантно за мен, но човекът отсреща е пропуснал петте минути, в които да разгледа профила ми, за да определи дали продуктът му е нещо, от което се нуждая, или не.
Точно както не бихте се приближили до напълно непознат офлайн и не бихте започнали да му продавате нещо, без да установите никакво доверие у него, не го правете и онлайн.
Независимо дали е LinkedIn, или друга платформа, опитайте да проведете първоначален разговор и да разберете с какво се занимава този човек.
Използвайте истинска профилна снимка
Това може да звучи тривиално, но ви уверявам, че не е. Хората обичат да правят бизнес с други хора. Те не харесват да правят бизнес с лога или снимки на красив пейзаж. Не ме разбирайте погрешно, харесвам хубавата пейзажна фотография, но не и това тя да бъде използвана за профилната ви снимка.
Когато видя някой без профилна снимка или снимка на някаква гледка, си мисля: „Ако този човек се притеснява да има профилна снимка, не мога да не се притеснявам да правя бизнес с него.“
Отговаряйте на всички коментари
Ако някой отдели време и усилия да консумира вашето съдържание, да го коментира или сподели, не заслужава ли вашето признание? Не е нужно да пишете цяло есе за всеки коментар, но бързо харесване или благодарност би било добре.
Не дължите на никого нищо и това, че този човек е коментирал публикацията ви не означава, че трябва да харесате коментара му. Не е въпрос на задължение, а е въпрос на приличие и етикет.
Поставяйте акцент на другите
Силно вярвам в това да се хвърля светлина върху другите. Никой не иска да се ангажира с компания или човек, който прекарва целия ден в това сам да се промотира. Но човек, който обръща внимание на другите и им дава трибуна? Това е някой, когото смятам, че си струва да следвам.
Освен това е фантастична маркетинг стратегия. Вие укрепвате връзката с човека, карате последователите му да консумират вашето съдържание, когато той го сподели, а и издигате собствената си марка, като се свързвате с други лица.
***
Не бъдете като повечето хора, които се фокусират само на медийната част от социалните медии. Бъдете социални, бъдете хора и тогава наистина ще видите колко мощни могат да бъдат тези платформи.
По материал на Хилел Фулд за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.