Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Журито на ФАРА 2018 избрано по нова система за повече обективност
Престижният конкурс за постижения в областта на рекламата в България ФАРА обяви състава на журито си през 2018 г.
Събитието ще се проведе в Пловдив от 7-ми до 9-ти юни.
Най-мащабното и значимо събитие за комуникационната индустрия в България си поставя за цел да постигане още по-обективен, прозрачен и високо професионален стандарт на журиране.
Тази година е въведена нова система за избор на членове на журито, която ще се прилага и в бъдеще. Използван е моделът за формиране на жури, познат в почти всички международни рекламни фестивали - приоритет са професионалните качества на специалиста, а не постиженията на агенцията, в която работи, съобщават организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
За пръв път журито е разделено на три отделни подкомисии, като всяка една от тях е по-тясно профилирана и съставена от 7 участника: „Аудио-визуални форми и копирайтинг“, „Художествено оформление и дизайн“ и „Дигитални форми и креативно използване на медиа“.
За съответната подкомисия на журито се избира специалист, работещ приоритетно в същата сфера. Този подход ще зададе по-точни критерии за оценка от страна на журиращите и ще повиши тяхната прецизност.
Категориите „Дигитална кампания“ и „Интегрирана кампания“, които носят най-много точки в класирането, ще бъдат оценявани от трите журиращи подкомисии заедно. По този начин се дава необходимата тежест на най-комплексните категории в конкурса.
Увеличава се и броят на членовете на журито, като по този начин се дава възможност за участие в процедурата по журиране на по-голям брой агенции от различен мащаб и профил.
Всяка агенция има право само на един представител в състава на трите журита.
Продължава на страница 2.
Журито на ФАРА’18 ще бъде в следния състав:
„Аудиовизуални форми и копирайтинг“: Васил Петраков, Творчески директор, guts&brainsDDB; Георги Цеков, Творчески директор, Garlic Sofia; Константин Трендафилов, Творчески директор, Publicis One България; Марин Костов – Мъро, Творчески директор, All Channels Group; Мария Милушева, Творчески директор, Noble Graphics; Мартин Димитров, Творчески директор, Nitram; Тошка Иванова, Творчески директор, reforma
„Художествено оформление и дизайн“: Андрей Андреев – Вини, Творчески директор, New Moment New Ideas Company; Илиан Илиев, Творчески директор, Ogilvy Group Bulgaria; Кирил Стоянов, Творчески директор, Graffiti BBDO; Надежда Трифонова, Творчески директор, NRG Brands; Павлина Бонева, Творчески директор, The Smarts; Петя Савова, Творчески директор, Saatchi&Saatchi София; Радостин Христов, Асоцииран творчески директор, MullenLowe Swing
„Дигитални форми и креативно използване на медиа“: Александър Гагов, Заместник-управител, MediaS Com; Боряна Несторова, Управляващ директор, Media Direction OMD; Ивелина Гичева - Николова, Творчески директор, Tribal Worldwide София; Момчил Захариев, Творчески директор, NEXT-DC; Петър Вълчев, Творчески директор, Knoway; Радослав Неделчев, Главен оперативен директор, Dentsu Aegis Network; Цанка Крушева, Творчески директор, McCann Erickson Sofia
Категориите „Дигитална кампания“ и „Интегрирана кампания“, които носят най-много точки в класирането, ще бъдат оценявани от трите журита заедно.
Фестивалът ФАРА на Българската асоциация на комуникационните агенции ще се проведе за 19-ти път и ще бъде посветен на ефективната работа между агенция и клиент с посланието „Работим заедно. Печелим заедно“. Тази година ФАРА възнаграждава не само рекламни агенции, но и клиентите, за успешно проведените проекти и съвместна работа. За първи път статуетката във фестивала ще бъде разделена на две и връчена на всяка от двете страни, за да отличи както креативността, така и бизнес ефективността. Фестивалът ще вдъхнови присъстващите с програма от обучителни лекции, панелни дискусии и уъркшопи, водени от международни професионалисти в сферата на рекламата и бизнеса.
Тази година тема на лекционната част е „Креативност и ефективност“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.