Стартира приемането на заявки за наградите Effie България

Стартира приемането на заявки за наградите Effie България

Започва приемането на заявки за участие в десетото издание на престижните награди за ефективност на маркетинговите комуникации - Effie България.

Effie Awards e международен стандарт за ефективност, присъждан в 49 страни. В България EFFIE се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и отличава най-значимите постижения в маркетинговите комуникации - идеите, които работят, като стимулира стратегическо мислене и насърчава екипните отношения между маркетинг екипа на една компания и комуникационната ѝ агенция.

В конкурса могат да участват агенции и рекламодатели с реклами и рекламни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2016 - 30.09.2017 във всяка от следните пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации", "Социална, медийна, политическа".

Сроковете за подаване на заявки са 6, 16 и 24 октомври. Подадените заявки се оценяват от специалисти с доказан опит, представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за изследвания и независими консултанти. Заявките се журират на два етапа, а оценяването е анонимно и конфиденциално.

Победителите в тазгодишното издание на EFFIE България ще бъдат обявени на официална церемония на 22 ноември 2017 г.

Тази година организаторите на Effie България 2017 ще направят и еднодневен уъркшоп на тема "Как се пише заявка, която доказва ефективността на една кампания?", в рамките на който ще се даде възможност на заявилите участие да подготвят и подадат заявки, отговарящи на всички изисквания на журито и правилата на Effie. Уъркшопът цели да подобри качеството на всяка една заявка и да повиши шансовете на добрите кампании да бъдат оценени спрямо техните обективни и съизмерими качества, посочват организаторите.

Той ще се проведе на 27.09.2017 от 09.30 до 12.00 часа в София. Лектори на събитието са експерти в подготовката на заявки за Effie България, представители, както от страна на рекламодатели, така и от страна на рекламни и рисърч агенции. Опит ще споделят Димитър Стаматов - Маркетинг мениджър в JTI България, Желез Атанасов - директор стратегическо планиране в Noble Graphics, Юлиан Добрев - създател и директор изследвания в BluePo!nt. Всеки участник ще получи издание с практически съвети, които да го преведат през трудностите на съставяне на заявката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп забрани на граждани на 12 държави да влизат в САЩ
Румънските пощи инсталират терминали за криптовалута
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Времето: Слънчево и горещо, в следобедните часове на места ще превали
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината