Сторитата на път да превърнат основен формат на маркетинга в социалните мрежи

Сторитата на път да превърнат основен формат на маркетинга в социалните мрежи

Stories (Сторитата)* са на път да се превърнат в основен формат в социалните мрежи, предоставяйки на компаниите нова възможност да достигнат до своите потребители, съобщи Business Insider.

*Сторитата или "историите" представляват интерактивно съдържание под формата на кратка видео информация (обикновено 30 секунди), която може да е под формата на написан в нея текст, картинка, анимация, графика или просто видео. 

Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг твърдеше, че форматът ще измести използването на "News Feed" в средата на 2019 г., много по-бързо, отколкото социалните мрежи очакваха. Сторитата на платформите, собственост на Facebook, генерират 1,5 милиарда потребители ежедневно, въпреки че някои от тях могат да бъдат двойно отчетени.

Аудиторията на Snapchat е значително по-малка, с около 360 милиона потребители. Функциите, ориентирани към сторитата се появиха и в няколко други платформи, включително YouTube, Google и дори LinkedIn.

Бързото им навлизане в основата на социалните мрежи и силно ангажиращата им природа налага това редица компании да се преориентират към формата, за да достигнат до повече потребители. Тази бързорастяща тенденция ще даде възможност на бизнеса да достигне до клиентите си във формат, който е изключително привлекателен, особено за по-младите.

Но тъй като сторитата са все още нов сегмент, компаниите трябва да догонват основните играчи и да следват най-добрите практики, за да се избегне преекспониране или загуба на ресурси за създаване на негледаеми истории.

Вероятно вече сте забелязали, но все пак да ви обърнем внимание - мобилната версия на "Мениджър Нюз" също ви предоставя възможността да следите интересни за вас теми и новини под формата на сторита, от които можете да достъпите целия текст на новината само с един клик.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ