Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Винаги с вас
С времето клиентите идват и си отиват, а привличането им може да се окаже най-трудната част от бизнеса. Какво ще кажете обаче, ако имате винаги под ръка няколко прости правила, с които да ги привличате и които да работят всеки път? Имран Тарик, съосновател и главен изпълнителен директор на Webmetrix Group, споделя за Entrepreneur.com три неща, които със сигурност ще увеличат клиентската ви база.
Ангажирайте ги със съдържание, което биха харесали
Първият най-важен начин да привлечете нови клиенти е да използвате контект маркетинга, който помага за създаването на стойност за потребителите в социалните мрежи, блоговете и всяко друго място, където идеалният клиент може да търси информация за вас.
Независимо как достига до таргет аудиторията ви, съдържанието само по себе си е важно за оформянето ви като лидер в сферата. „Когато клиентите проучват компаниите, търсят нещо повече от етикет с цена. Те искат да имат нещо общо с хора, които познават индустрията си и са експерти в нея“, споделя в блог пост за Pennington Creative Хийдър Макдоналд.
Задължително присъствайте в социалните мрежи
В днешната дигитална ера няма причина да не използвате социалните мрежи, за да печелите нови клиенти. Как да ги използвате обаче е въпрос с десетки потенциални отговори. Трябва да предлагате качествено съдържание, бранд истории, но може би най-важното е да се отнасяте добросъвестно към общността, която изграждате.
Алис Джаксън споделя, че да отговаряте на всеки коментар и съобщение в бизнес профила си спомага за увеличаването на органичното ангажиране. Колкото повече последователите се чувстват сякаш ви познават, толкова повече ще ви вярват.
Формирайте идеалния си потребител
Ако брандът ви е отражение на действията на идеалния ви потребител и взаимодействате с неговите социални кръгове, много бързо ще го привлечете.
„Трябва да помните, че в света на бизнеса репутацията ви е определяща, така че за да се уверите, че потенциалните ви клиенти имат интерес, залагайте на високото качество като начин да проникнете в мрежата на идеалните такива“, споделя Кент Литълджон, изпълнителен директор на Client.com.
Също така, тъй като всичко се свежда до тълпата, с която вече имате контакт, уверете се, че наемате правилните хора. Във всичките си бизнес отношение действайте така, както искате да действат с вас. Репутацията ще ви донесе повече обратна връзка, а обратната връзка – повече клиенти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.