Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|TikTok или Reels – кой се отплаща повече?
Всяка платформа все повече се фокусира върху видео съдържанието и всяка има по милиард потребители, но, къде е по-добре да харчите рекламните бюджети в момента – в Instagram или в TikTok?
Ключова отправна точка е вашата уникална аудитория и това как си взаимодейства тя. Но въпреки това, струва си да тествате къде инвестициите ви имат по-добър ефект и коя платформа ще ви осигури по-голям обхват и реакции в рамките на една кампания, пише Роберт Катай за Social Media Today.
Затова екипът на Creatopy наскоро проведе тест, като пусна една и съща реклама в Instagram Reels и TikTok. Въпреки че има редица променливи, включително креативност, ангажираност на публиката и т.н., тестът подчертава някои интересни резултати, които заслужават вниманието ви.
Пълният експеримент е достъпен тук, както и в следващата инфографика!
[[{"fid":"383897","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3869,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.