TikTok или Reels – кой се отплаща повече?

TikTok или Reels – кой се отплаща повече?

Всяка платформа все повече се фокусира върху видео съдържанието и всяка има по милиард потребители, но, къде е по-добре да харчите рекламните бюджети в момента – в Instagram или в TikTok?

Ключова отправна точка е вашата уникална аудитория и това как си взаимодейства тя. Но въпреки това, струва си да тествате къде инвестициите ви имат по-добър ефект и коя платформа ще ви осигури по-голям обхват и реакции в рамките на една кампания, пише Роберт Катай за Social Media Today.

Затова екипът на Creatopy наскоро проведе тест, като пусна една и съща реклама в Instagram Reels и TikTok. Въпреки че има редица променливи, включително креативност, ангажираност на публиката и т.н., тестът подчертава някои интересни резултати, които заслужават вниманието ви.

Пълният експеримент е достъпен тук, както и в следващата инфографика!

[[{"fid":"383897","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3869,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ