Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Билбордът работи добре, когато...
Виждаме стотици билбордове всеки ден, всяка седмица, но помним само част от тях. Външната реклама става все по-атрактивна и конкурентна. Затова са важни основните правила в изготвянето и поставянето на билбордове, които правят тези рекламни съоръжения забележими.
Кои са те? В Advertising.About.com Пол Шугит описа шест от тези правила, които той смята за най-важни. Това са евъргрийн изисквания за ефективност, изпитано важни в практиката. Ето ги:
1. Шест думи или по-малко е идеално. Имайки предвид, че хората са в движение, когато ги виждат, едва ли биха имали време за повече текст с по-малки букви. 6 секунди се смята от американската рекламна индустрия за средното време, в което се прочита текста върху един билборд.
2. Когато поставяте билборд, се постарайте той да е забележим, но никога не отвличайте вниманието прекалено. Този метод за външна реклама е предназначен най-вече за шофьори, велисопедисти, мотористи и пешеходци. Не бъдете потенциална причина за възникване на инциденти.
3. Това не е времето за директен отговор. На някои билбордове са поставяни телефонни номера и имейл адреси, но специалистите смятат, че в 99% от случаите никой не би се свързал с компанията след като е видял контакти, изписани на билборд. Билбордът е вторична, спомагателна рекламна медия. Идеален е за популяризиране на марката в подкрепа на дадена кампания, но той не може да свърши работата с „голямото покачване” на интереса.
4. Да бъдат „умни”, но не прекалено. Един скучен билборд ще бъде игнориран. Разбираемият надпис с изображение може да бъде запомнен. Но в никакъв случай един билборд не бива да предизвиква усилия да бъде разбран и да провокира хората да отделят минути, за да мислят над това, което казва, за да го проумеят.
5. Колкото повече, толкова по-добре. Вярно, купуването на много такива рекламни пространства не е евтино, но разполагането им в голяма част в града или на автомагистралата увеличава ефекта от тях в пъти.
6. Не го казвате, покажете го. Бъдете креативни. Това не е само плоско рекламно поле с определени размери. Можете да излезете от него като монтирате допълнителни приставки, можете да използвате 3D ефект или анимация. Грабнете вниманието на хората с нетрадиционна идея. Добър пример е нетрадиционен, „смачкан” билборд от кампания в борба с катастрофите на пътя от август 2010 г. в Колорадо, САЩ. Можете да го видите на снимката вдясно от този текст. Надписът: „Шофирането опасно близо не си заслужава. Дайте място на камионите. Това е законът”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.