Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бизнес правилото на асансьора
Чували ли сте за бизнес правилото на асансьора?
То гласи следното: Всеки търговец, ръководител на фирма, предприемач или маркетолог трябва да може да обясни бизнеса си за 30 секунди или по-малко. Тоест, за времето, необходимо да се изкачи с потенциален клиент или партньор от лобито на сградата до горен етаж с асансьор.
Как обаче да се подходи, ако половин минута е твърде кратко време?
Камбри Крюс – известна авторка в Ню Йорк и собственик на агенция Ballyhoo Promotions дава следните ценни съвети, изброени в списание Entrepreneur:
1. Практикувайте съобщението си. Да напишеш офертата си за ухо (да се чуе по телевизията или на конкурс за маркетинг агенции) е по-различно, отколкото да го напишеш за око (например за реклама в печата). Приспособете съобщението си към поведението си, така че очите ви да не блуждаят, докато го изричате. Вашето пътуване с асансьора не трябва да звучи като наизустено рецитиране на маркетинг материали. По-скоро трябва да е бърз, неподправен контакт.
Коментарите на един ядосан клиент
2. Използвайте основни точки, изброени на хартия. В кратката ви презентация от половин минута, максимум до 1-2, трябва да има и спонтанен елемент. Няма да получите вниманието на аудиторията, ако речта ви изглежда твърде тренирана, научена, сякаш сте човек, който повтаря репетирана сцена. Говорете естествено. Дръжте се спокойно и поддържайте контакт очи в очи със събеседника. И, освен това, носете със себе си бележка или карта с индекси и факти, на която да се опрете.
3. Представете информацията си в три части: ударно начало, среда и край. В началото трябва да грабнете вниманието на аудиторията. Прибавете призив за действие с ясно съдържание, добавя Крюс. Така например The Moth – институция на автори разказвачи, основана в Ню Йорк сити и представена по целия свят, издала хиляди книги от 1997 г. насам, твърди, че всяка разказана история трябва да отговаря на два въпроса: Какво има за печелене и губене? Защо аудиторията да я е грижа?
4. Направете историята си искрена и лична. Едно от златните правила на кратката презентация пред важен човек, е да се осъществи контакт на чисто човешко равнище. Независимо какъв вид продукт или услуга предлагате и дали той предизвиква човешките емоции, отговаря на някакви нужди или е неодушевен предмет с абсолютна практическа полза и без никакъв привлекателен и много модерен вид, като една прахосмукачка например. Ако продавате продукт като апарат за подобряване на слуха, можете да разкажете изследване с герои с истински имена и местожителство, полезни примери от практиката, списъци „за“ и „против“. Или да покажете видео, за препоръчване с участието на дете. Важното е да направите историята си максимално приземена, житейска и истинска.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Популярният инвеститор Майкъл Бъри предупреди за балони на пазарите
Финанси |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Енергетика |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Печалбата на банките у нас нараства с близо 4 на сто на годишна база
Финанси |Лишават принц Андрю от титлите му
Свят |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                       
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.