Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - II

Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - II

Светът на рекламата е притихнал в очакване на най-важното си международно събитие за годината - международния рекламен фестивал в Кан, Франция, Cannes Lions, а ние продължаваме да ви представяме претендентите за неговите най-високи призове. 

Тази година фестивалът за световна креативност ще се проведе между 17 и 24 юни. Както винаги, ще бъдат показани и отличени от международно жури най-оригиналните, красиви, ефективни или високотехнологични рекламни инициативи от държавите. Някои от тях станаха "вирусно" популярни в мрежата. Други имат отличен отзвук на локално ниво. 

Ето още от най-забележителните рекламни кампании в света за последната година, подбрани от Adweek. 

“Unlimited Stadium” - реклама на Nike от агенция BBH Сингапур. Nike създава красиво проектирана пътека за бягане под формата на обувка в квартал на Манила. 200-метровата линия за бягане е осветена от LED екрани, приканващи тичащите на виртуално състезание срещу аватари на тях самите. Експерименталният спортен маркетинг винаги е много атрактивен. Вижте. 

............

"The Line-Up Song" - една реклама на "Кока-Кола" от агенция FP7 в Кайро, Египет. След 6 години извън световните състезания, повечето хора в Египет не познават дори собствения си национален отбор по футбол. Но "Кока-Кола" открива гениален начин да ги накара да научат кои са играчите му по имена. От компанията, заедно с творческата агенция, използват детска рима, популярна сред египтяните от ранната им възраст. Повечето хора в страната я знаят наизуст. Думичките в нея били сменени, за да бъдат включени имената на футболистите. 

 

.............

"Най-големият задник на света" - една реклама, която грабна световното мъжко внимание. Изработена е за огранизацията Donate Life, от Martin Agency Ричмънд, Вирджиния. Разказва се за ужасно държащ се мъж, който в крайна сметка успява да спаси животи като става донор на органи. 

............

“Gravity Cat” - японска реклама за Sony PlayStation, от агенция Hakuhodo Токио. Още за нея може да прочетете тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата
3 необичайни, но ефективни начина да откажете цигарите