Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Това не е спам!
Можете да категоризирате тази статия като четиво за нещо, което по презумпция трябва да е така и да се знае, но все пак много маркетолози имат нужда да чуят написания съвет.
Имейл маркетингът, дори през 2019 г., може да бъде много силна форма на комуникация с клиентската база, но ако е направен правилно. Ако обаче се злоупотребява с него, електронната поща може да се превърне в най-лошия кошмар на маркетинговия отдел, с висок процент на отписване и в някои случаи, загуби на клиенти. Ако се злоупотребява с имейлите, може хората да счетат името на компанията ви за спам, Google да го определи като такова и в крайна сметка това да доведе до необратимо увреждане на марката. Затова, използвайте имейлите си внимателно.
Очевидно е, че има много какво да се каже по темата как да се напише един такъв ефективен имейл, от дължината, през темата "Относно", до призива за действие и др. Но има едно, което според мен е най-важният компонент на бизнес имейла и по ирония това е, което повечето маркетолози игнорират.
Говорете лично на получателя, не за "вас" - вие и него.
Няма други думи на света, които да накарат получателя да кликне на бутона "Изтрий" по-скоростно или да подразнят повече, от обобщаващите обръщения "Скъпи клиенти", "Скъпи приятели" или дори по-лошо, "До всичи засегнати лица".
С това начало на бизнес имейла, компанията показва, че получателят е само един от много в списъка ѝ и че... често няма нищо важно, което да се прочете.
За щастие, има технологии, които дават възможност на компаниите да започват имейлите си с обръщения поименно. Звучи като нещо лесно да се използва името на някой, но все пак редица фирми продължават да изпращат "масови" еднотипни имейли или имейли, където името след "Г-не"/"Г-жо" е написано с друг шрифт, очевидно копирано и поставено набързо. Когато писмото е персонализирано, това може да увеличи вероятността да бъде прочетено от 0 на 40-50%. Останалото зависи от съдържанието на имейла.
Защо е важно?
Помислете за нуждите на получателя, a не за вашите собствени
Това е принципът, който трябва да следвате във всичките си комуникации. Ако общувате въз основа на вашите нужди, цели и график, а не въз основа на нуждите на човека, който чете това съобщение, то този човек ще реагира съответно.
Винаги се поставяйте "в обувките" на аудиторията си, преди да натиснете "Изпрати". Къде се намира получателят сега? Какво най-вероятно прави? Знаете ли достатъчно за него и работата му, за да го насочите?
Колкото повече се грижите за нуждите на клиентите, персонализирате съобщението си и говорите на техния език, толкова по-големи са шансовете да получите отговорите, на които се надявате.
В крайна сметка всички трябва да използваме имейл кампании от време на време. Електронната поща все още остава подразбиращата се форма на комуникация в света на бизнеса и ще остане такава в обозримото бъдеще. Но само защото изпращаме масово имейли, не означава, че трябва да напомняме на всеки, че не е уникален или достатъчно важен за нас като не използвате името му. Включването на името в обръщението е простичка добавка, която ще ви донесе значими резултати.
Източник: Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.