Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Феноменът „фантомно задръстване“
Има ситуации, в които търговците се чувстват в безизходица, без да са наясно защо. Това отбеляза в материал британското списание Management Today.
В тези моменти пазарът сякаш за момент замръзва, коментира авторката Дженифър Харис, директор на компания за стратегически мениджмънт и ръководни консултации.
На всички ни се е случвалa следната ситуация: седим изнервени в колата насред града и чакаме колоната от автомобили пред нас да се изтегли - има задръстване. След това, когато най-после излезем от задръстването, виждаме, че всъщност не е имало ясна причина за блокирането на движението на толкова много автомобили.
„Фантомните” задръствания са обект на изследване от британския Университет на Бристъл. Резултатите от проучване на университета са показали, че когато един шофьор съвсем леко натисне спирачката, действието му веднага се долавя от останалите, които се движат зад него. Те също започват да карат максимално предпазливо и тази верижна реакция довежда до там, че водачи на няколко километра назад изведнъж започват да се чудят защо са попаднали в задръстване.
Същото се случва и при търговците. Те често са принудени да "натиснат спирачката", защото някой отпред вече го е направил и е "убил" скоростта на движение на всички в колоната.
В днешния свят на високи технологии търговията вече става за стотни от секундата. Когато един търговец продава или купува голямо количество стока, останалите в бизнеса нямат време да се ориентират какво движи пазара. Инстинктивно се задейства реакцията им на предпазливост и те забавят темпото. Така се поражда феномена на "задръстванията" и в търговията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.