Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тестове и състезания в сърцето на всяка дигитална кампания
Интерактивното съдържание ще има голям потенциал за маркетинга през 2019 г. То ще бъде значим компонент от всяка кампания през годината, според изданието Inc.com. То изброява пет вида интерактивност, които според авторите му ще доминират всички дигитални активности за годината. Те са следните:
Интерактивните оценки
Оценките са инструмент, който изисква от потребителите да отговорят на набор от въпроси, след което компаниите правят персонализирани препоръки към тях въз основа на техните отговори. Това е чудесен начин да помогнете на хората да открият кои от вашите продукти или услуги са най-подходящи за тях - или дали вашият продукт изобщо е подходящ. Оценките са най-ефективни по време на ранните етапи от взаимодействието на купувача с вас, когато все още изграждате осведоменост за вашия продукт.
Куизове
Знаем колко големи успехи постига BuzzFeed с интерактивните си анкети. Само един куиз на сайта например - "На кой американски щат всъщност принадлежите?", получи зашеметяващите 40,5 млн. прегледа.
Какъв е ключът към успеха на куизовете като на BuzzFeed? Ръководителят творческа бранд стратегия на Digiday обясни, че според него успешните куизове в интернет се отличават с три неща: насочени са към специфична аудитория, включват визуални елементи и са пригодени за мобилните телефони. Те не само стимулират ангажираността, но и помагат на сайтовете да опознаят аудиторията си. Така че следващия път, когато създадете куиз, запитайте се какво бихте искали да знаете за публиката си. Така ще може да получите някои съществени прозрения.
Калкулатори
Вероятно вече сте ги използвали някъде, в някой сайт. Може би сте изчислили колко ще бъде месечното ви възнаграждение без данъците или сте превърнали националната си валута в чуждестранна валута. Интерактивните калкулатори са съществена функционалност от интерфейса на сайтовете и вече е трудно да се живее без тях. Който ги има, задържа публика при него по-дълго.
Състезания
Състезанията са най-ефективният тип интерактивно съдържание - трима от четирима онлайн маркетолози препоръчват използването им на най-ранните етапи от "пътуването" или "преживяването" с вас на купувача. Интерактивните състезания може да включват томболи, подаръци. Те педлагат възможност хората да спечелят награда, ако препоръчат на приятел продукт или услуга. Или пък може да са конкурс за снимки, където хората да публикуват отговорите си в социалните мрежи или на сайта ви.
Когато става въпрос за интерактивна функционалност, състезанията са относително нискотехнологични и нискобюджетни. Просто ще трябва да сте сигурни, че начинът, по който хората взаимодействат с вас, е гладък и забавен, и че това, което предлагате, си струва усилието.
Интерактивни инфографики
Популярността им има огромен растеж. 52% от дигиталните маркетолози в САЩ са ги използвали през 2017 г., в сравнение с 44% през 2016 година. Интерактивна инфографика предава потенциално сложната информация по прост, елегантен начин чрез използването на графики и илюстрации. Потребителите са насърчавани да взаимодействат с данните, които действително могат да бъдат персонализирани спрямо техните интереси или нужди.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.