Google мисли и за твоя бизнес

Google мисли и за твоя бизнес

Google My Business е интернет-базирана услуга за собствениците на малък бизнес, която се управлява от Google. Мрежата е мобилно приложение, стартирало през юни 2014 г. като начин да се даде на собствениците на фирми по-голям контрол върху това, което се показва в резултатите от търсенето в интернет, когато някой потърси дадено име на компания. Google позволява на собствениците на фирми да проверяват своите бизнес данни чрез създаване на нов профил или заявяване на съществуващ, автоматично генериран профил.

Повечето местни компании днес имат профил във Facebook и акаунт в Google My Business, коментира в материал Inc.com.

Facebook се използва за достигане на потребителите чрез социалните мрежи, докато Google My Business се ползва, за да помогне на клиентите да намерят компанията при търсене. Собствениците на профили в Google My Business успяха да създават публикации за известно време. Въпреки това, много местни маркетолози не се възползват напълно от тази функция.

Сега Google променя начина, по който работните постове се показват в Google My Business, така че те да са по-полезни за търговците.

Целта на публикациите в Google My Business не е непременно да започне да се споделя нещо "вирусно". Това не би било зле, но платформата е предназначена да насърчава друг тип активност. Използването на публикациите в Google My Business е с цел популяризиране на специализирани продукти и услуги или за обявяване на оферти пред клиентите. Хората виждат тези публикации, след като потърсят фирмата в Google. Те вероятно ще търсят информация, която да им помогне да пазаруват.

Независимо от вида съдържание, което бизнес мениджърите решат да използват в Google My Business, новият редизайн на мрежата през 2019 г. ще направи публикациите по-забележими за публиката. Фирмите сега могат да изберат няколко оферти, които ще се показват в прегледа на профила им в Google My Business, вместо да искат от потребителите да отидат в раздела за публикациите.

Google обяви промяната по следния начин: "За да помогнем на хората да открият тези промоции, ние правим тези оферти по-видими в бизнес профилите в Google. Новото оформление въвежда специално пространство за собствениците на фирми, за да представят те най-новите си оферти - още по-лесно да вземат бързо решение за потенциалните си клиенти". 

Използването на новата функция е лесно за специалистите по маркетинг, които управляват профили на компании в Google My Business.

Новите опции бяха добавени в процеса на създаване на мобилното приложение Google My Business (достъпно за iOS и Android). Потребителите могат да изберат "Оферта" от категориите в него. Оттам маркетолозите могат да приспособят детайлите, за да включват описание на промоцията, код на талон или всякакви полезни за аудиторията условия и неща. Може също да се зададе час и дата на офертата, така че тя да се изключи автоматично в определен ден.

За да се възползват максимално от новата функция, търговците трябва да изберат няколко оферти, които да бъдат включени. Потребителите ще изберат до 10 уникални оферти. Това са 10 възможности бизнесът да се свърже с посетители, които гледат профила му в Google.

Google My Business винаги е била успешен инструмент за локален маркетинг. Новата промяна дава на маркетолозите по-добра възможност да създават публикации за платформата. След Facebook, в САЩ Google My Business е най-вероятното място потенциалните клиенти да научат повече за малките местни фирми. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ