Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Интернет посещения, но водят ли до продажби?
Превръщането на хората в интернет от потенциални в реални клиенти е процес от няколко стъпки.
Една от тях е т. нар. маркетинг фуния. За всеки бизнес тя изглежда по различен начин. Например:
Една компания опитва да привлече вниманието към сайта си. Маркетинг фунията за нея започва от купуването на показност в медиите – участие в телевизионни програми, например. В тези появи тя задвижва потенциалните клиенти към уебсайта й. От там някои от тях попълват формуляр за поръчки. Предлагат се две възможности за последвали продажби. Накрая компанията започва да им изпраща имейли, надявайки се на продажби. После тя прави анализ на кампанията си след края й.
Или: Друга компания продава консултантски услуги. Маркетинг фунията й започва с рекламиране pay-per-cklick и интернет връзки към възможни клиенти в уебсайта й. В този уебсайт посетителите са призовани да се обадят на компанията по телефона или директно да попълнят формуляр. Накрая, ако бизнесът си осигури клиент, той изпълнява работата и започва да следва клиента дългосрочно, за да си осигури допълнителна работа.
Как да започнете да изграждате ваша собствена маркетингова фуния, която да бъде начална карта на вашия маркетинг план?
Накратко, може да опитате със следното:
1. Запишете всички маркетинг стратегии, които са необходими, за да превърнете потенциален купувач в многократен.
2. Започнете мониторинг. Направете статистика на сайта си, ако залагате на него. От 1000 посетители какъв процент се насочват към мястото, където предлагате поръчки? Колко от тези хора извършват поръчките? Разберете колко се отказват.
3. Помислете в кои полета трябва да подобрите работата си. Ако забелязвате, че вниманието към сайта ви намалява с времето, започнете да изпробвате нови опции. Например, промяната на текста или позиционирането на илюстрации и снимки могат да покачат посетителите от 5,6% на 8%. Само тази малка промяна може радикално да подобри ефекта от уебсайта ви като инструмент за маркетинг и продажби.
4. Помислете за начини да се разширите. Какви нови методи можете да добавите към вашата маркетинг фуния? Интегрирате ли в маркетинга си всичко възможно в дигиталния свят – реклама в социалните медии, pay-per-click, радио, имейли, приложения за смартфоните, видео? Можете ли да предложите повече възможности след продажбата? Измислете добри предложения, с които да задържите завоювания клиент.
Успех!
Източник: сп. Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.