Измерете въздействието на всяка задача

Измерете въздействието на всяка задача

Радостта от вниманието към марката в първокласните медии, което всъщност не води до покачване на продажбите;

твърдението на маркетолога, че кампанията му със сигурност работи, без да има налични измервания, които доказват това;

удобното повтаряне на всичко, които предприемат конкурентните;

Това са три от най-честите грешки на съвременните маркетолози, според Дани Уонг, автор на сп. Entrepreneur онлайн. Препоръките му остават полезни и изпитани във времето за самооценка на маркетинга и повече самокритичност. Те са включени в изданието "Кратък гид как да станете по-добър маркетолог".

Гидът посочва още и следните съвети.

Определете решаващите бизнес цели и начини за измерване. Знайте кои са ключовите фактори за представянето на фирмата, за която работите (KPI). Започнете с посочване на това колко нови продажби или потребители ще й бъдат нужни месечно, за да бъде тя успешна. Всеки месец имайте това число наум, като крайна цел.

Записвайте нещата, които вършите, в седмичен списък. Разберете, че задачите, които изпълнявате, са от критично значение за самоусъвършенстването на уменията ви като маркетинг професионалист.

Пресметнете времето, което ви е нужно, за да изпълнявате всяка повтаряща се задача. Това е важна информация за вас и вашата продуктивност.

Измерете въздействието на всяка задача и го съотнесете към времето, необходимо за извършването й. Представете си следните два сценария: Седмичният ви нюзлетър е маркетинг инструмент, който ви донася нови продажби за 1500 долара. За направата му са необходими 2 часа. В същото време кампанията ви с pay-per-click интернет реклама ви носи 3000 долара продажби седмично и струва 2000 долара. Отнема 5 часа седмично за поддръжка. Сега, въпрос. Коя от тези две маркетинг дейности ви доставя по-голяма печалба за час? Имайте предвид отговора, когато правите бъдещи решения.

Прекратете ненужните действия. Спрете да вършите неща, които отнемат от времето ви и не създават резултати.

Прекарвайте 80% от времето си във вършене на доказано работещи стратегии. В останалите 20% експериментирайте с нови маркетинг тактики. Насочете по-голямата част от времето си към усилия, които доказано работят и ви правят продуктивен човек. Освен това отделяйте време всяка седмица за експериментални маркетинг проекти, в които да се учите на нови неща.

Спрете и поставете ново начало. Повторете. Правите си лоша услуга, като не измервате влиянието на работата си. Освен това се проваляте в професията, като не разчупвате графика си, включвайки нови маркетинг методи и техники. Не повтаряйте същите грешки отново и отново. По-добре правете нови.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ