Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
Жената е ...
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
05.2023
|
Политика за бисквитки
|
Изпитани методи клиентът да бъде още по-доволен

Изпитани методи клиентът да бъде още по-доволен
Хората, които купуват веднъж, не захранват продължителния растеж на бизнеса. В продажбите на дребно е от ключово значение продължителният успех.
Според изследователската фирма Gartner Group в САЩ едва 5% повишаване на удовлетвореността на потребителите може да доведе до ръст на печалбите между 25% и 125%. Бизнесът може да задържи хората, които са се възползвали от предложенията му, като разбере правилните методи за ангажиране на потребителите чрез каналите, в които те са активни.
Как да го стори?
Тук следват няколко изпитани начина.
1. Моделът с "безплатно и първо качество" (т.нар. freemium). Големи компании като създателят на играта за смартфони Angry Birds – Rovio, Dropbox, Buffer App, Skype предлагат безплатно изпробване на продукта им или безплатна версия, които позволяват на потребителите да го тестват. Моделът позволява потребителят да бъде превърнат в постоянен клиент до 30 дни, чрез изпробване на стойността на офертата. Препоръчително в него е безплатната версия да съдържа опции за записване чрез email или препоръки към приятелите в социалните медии. Така се събира полезна информация за потребителската база.
2. Прсонализирането. Често напускаме интернет страниците 10 до 20 секунди, след като сме ги отворили. Интернет адресите с ясно изложени предложения обаче задържат потребителя в тях. Ключът това да се случи е адекватността спрямо аудиторията. Можете да персонализирате изживяването с посещението на сайта ви чрез редуване на атрактивни цени на продуктите и промоционални оферти със снимки, текст и видео.
Продължава на страница 2.
3. "Умни" изследвания на удовлетворението в потребителския житейски цикъл. Маркетингът не приключва с продажбата. Професионалистите знаят, че той продължава и след нея. По мнение на американската фирма Hootsuite маркетингът след продажбата е един от най-силните инструменти за връщане на клиента. Той разчита на допитвания до купувачите, които ги оставят с впечатление, че бизнесът активно комуникира с тях, дори след като е получил парите им. В тези проучвания се събират ценни препоръки за подобряване на офертите.
4. Свързването на съотношението цена/действие с лексиката на комуникиране с клиента и призивите в сайта. Какво се има предвид? Ако аналитичните данни за уеб трафика на сайта ви идват от ключови думи като "електронни книги" например, би било полезно да създадете специална страница в него със силни призиви за действие, в които се съдържат тези две думи и техни синоними. Експериментирайте, за да разберете кое работи най-добре за трафика на сайта ви.
5. Вграждането на игрови елемент. Внасянето на забавление в сравнително монотонни процеси на употреба на фирмени продукти и услуги (gamification) продължително се използва от големи фирми като GrubHub, HSN и Coca-Cola, за да се повиши степента на взаимодействие с потребителя, да остави в съзнанието му приятен спомен и да го мотивира да се завърне. За да измисли нещо такова, маркетингът трябва да излезе от рамките на познатото и да бъде смел в предложенията си пред мениджмънта.
От сп. Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|