Големите възможности за малкия бизнес

Големите възможности за малкия бизнес

Развитието на малък бизнес е трудна задача. Въпреки че е подпомогнато от електронната търговия в последните години, индустрията има много проблеми, с които да се справи. Много от тях са обяснявани на поевтиняването на стоките - то води да ерозия на бранда и на финансовите постъпления. 

Появяват се пукнатини в различни индустрии и сега. "Ритейл зомбита витаят" е заглавие на "Heard on the Street" на "Уолстрийт джърнъл". В САЩ редица търговци обявяват фалит. Moody's оцени дълга на 19 фирми като "спекулативен, или с лоша позиция на пазара и предмет на много висок кредитен риск". Сред имената се включват Sears Holding, Fairway Group Stores, Bon-Ton Stores, David's Bridal, TOMS Shoes, True Religion Apparel, Nine West Holdings, Payless ShoeSource, Gymboree, Claire's.

Изпадането на голям бизнес за пазара винаги е лоша новина. Но е добра новина за малкия бизнес и предприемачите. Не че животът им незабавно ще стане по-лесен, но докато много от водещите конкуренти в някои популярни ритейл области са в затруднение, те могат да съберат активите от възможностите за растеж. 

Какво могат да направят, за да се възползват от откритите възможности? Например: 

Заложете на "Купувай и продавай родното". Дори при настоящия политически климат, на много места има интерес за подкрепа на родното производство. Специалистите съветват: В промоцията наблегнете на произхода на стоките. Обозначете продуктите със специални знаци, включете съответните икони в уебсайтовете си. 

Купувайте и предлагайте целеви внос. Някои потребители се интересуват и от предлагането на стоки, подкрепящи други националности. Ако имате връзка с такива производители, чиято продукция можете да внесете на пазара и да я поставите до местното производство, това може да бъде правилна стратегия. 

Доставяйте още по-отлични услуги. Какви са услугите в магазините ви? Мислете за собствените си преживявания в тях, ако влезете в ролята на клиент. Големите компании конкуренти, които имат финансови проблеми, ще подходят като съкратят служители. Това оставя отворен пътя за спечелване на сърцата на повече купувачи чрез симпатично обслужване. Грижете се за клиентите, лично или онлайн. 

Избягвайте да залагате на големи отстъпки от цените. Отстъпките са едно от нещата, които допринасят компаниите да имат бизнес проблеми. Вместо това се фокусирайте върху клиентите си и свързването на продуктовата селекция с тях. Наредете промоции, за да направите съответствие с наличното за продажба. Работете за прогнозиране на търсенето. 

Търсете ниши, които може да са незаети. Ако сте в голям градски район, може да има достатъчна част от населението, която да заеме ниша за поддържане на определена търговия. Но избягвайте тази стратегия, ако работите в по-малък район. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ