Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Коментарите на един ядосан клиент
„През годините съм бил свидетел на хиляди маркетинг съобщения – в уебсайтове, прессъобщения, по време на конференции и по телефона. Тъй като те често са пълни с клишета, съставих списък на най-често срещаните лъжи в маркетинга, заедно със значението им – какво всъщност имат предвид компаниите, когато ги отправят към клиентите.“
Това коментира с намигване към маркетолозите Джофри Джеймс – автор на Inc.com.
Ето и десетте му фаворита.
● „Продуктът ни е от най-ново поколение/ водещо поколение.“
Истината: Това е бета версия, която се надяваме да подобрим, да установим кои са грешките в нея и да ги премахнем, след като я използвате.
***
● „Продуктът ни е произведение на изкуството/ трето поколение/ с уеб възможности.“
Истината: Имаме този продукт, но нямаме идея защо бихте искали да го купите.
***
● „Ще надхвърлим очакванията ви.“
Истината: Но няма да можем, защото току що ги повишихме с тази глупава забележка.
***
Най-големите бранд провали на 2017 г.
● „Искаме да сме ваш партьор, не само провайдър.“
Истината: Искаме да ви заключим във вашия акаунт/профил и да държим конкурентите извън него.
***
● „Създадохме продукта си с вашите бизнес цели наум“.
Истината: Молим се да имаме нещо, от което фирмата ви се нуждае.
***
● „Ние сме индустриален лидер.“
Истината: Знаем, че това е безсмислено твърдение, но звучи хубаво.
***
● „Продуктите ни са изключителни/ отлични/ уникални.“
Истината: Нямаме идея как да окачествим ползите от покупката им.
***
● „Предлагаме 360-градусова услуга.“
Истината: Когато ни се обадите, накрая завършвате обикаляйки стаята в кръг.
***
● „Предлагаме потребителско обслужване от световна класа.“
Истината: Когато ни се обадите, персоналът ни трудно ще се справи с разговор на английски език.
***
● „Имаме най-ниската цена на собственост.“
Истината: продуктът ни е бил със сериозна надценка.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.