Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Легендарните реклами: DeBeers и "Диамантът е завинаги"
По всяко време на годината, във всяка епоха, рекламодателите търсят оригинални начини да влияят и да убеждават.
Някои от тях ще успеят, други може би не. Но малцина ще са тези, които ще се запишат в световната рекламна история. Например, като колегите им през 20 век, които с рекламните си послания промениха света и повлияха на начина, по който поколения наред възприемат продукта им.
Това коментира в електронното издание на BBC Кейти Конъли. Авторката разказа за съвременните супер популярни кампании на някои от глобалните марки, които успяват да променят мисленето на милиони. Това са кампании, които остават в историята и са христоматийни примери за силата на маркетинга да променя поведението на поколения.
Отличен пример е и маркетингът на бранда луксозни бижута DeBeers, който остава в историята със слогана "Диамантът е завинаги".
Историята е следната:
С рекламното послание "Диамантът е завинаги" (A diamond is forever) гигантът DeBeers прави нещо необикновено. Компанията успява да убеди поколения млади мъже, че единственият приемлив символ на годежа им с момиче е да подарят диамантеният пръстен. Практиката остава и до днес, навсякъде по света.
Преди кампанията "Диамантът е завинаги", която датира от 1948 г., пръстенът с диамант не е бил символ на брака и годежа. Той не се споменава като подходящ подарък и знак на обвързването в двойките никъде в литературата на 19-ти век.
Кампанията на DeBeers променя това. Според посланието ѝ диамантите не са чак толкова рядко откриваеми, но са една от най-трудните за обработване материи на планетата. Затова, те въплъщават качество, което може да трае вечно. Също както любовта.
Подчертавайки вечността като качество и проектирайки идеята за красотата и устойчивостта на диамантите върху романтичната връзка, DeBeers буквално променя западната култура.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.