Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Summertiiime...Време е за локален маркетинг
Много различни видове бизнес извън сектора на туризма познават летния спад на продажбите. Това е моментът, в който кривата на бизнес приходите тръгва надолу в горещите месеци и само допълнителните активности могат да я вдигнат до предишните ѝ нива от пролетта.
"Открих, че има няколко начина да се преборим с този спад. Може да стане с маркетинг. Няколко умни маркетингови тактики могат да поставят бизнеса в по-добра финансова позиция това лято", коментира в списание Entrepreneur американката Дебора Суийни – изпълнителен директор на сайта MyCorporation.com.
Ето какви съвети дава тя.
Работете за маркетинга си повече от обичайното. Лятото обикновено не е периодът, в който ни се работи по социологически данни на аудиторията и инструменти за достигането ѝ чрез маркетингово съобщение, но точно в него не бива да се отпускаме, смята Суийни. По думите ѝ маркетингът и през този сезон трябва да е в топ форма, дори в по-добра от обичайното. Не бива да стихва потокът от информация по рекламните канали. Налагат се малко повече усилия в летните месеци, но си заслужава, защото благодарение на тях бизнесът няма да се бори да се домогне до желаните резултати в края на годината, казва авторката.
Търсете възможности за локална реклама. Около вас има нова аудитория. Въпреки че икономиките се възстановяват след кризата, потребителите са с променена психика. Те научиха добър урок от времената на ръст на безработицата и мнозина сред тях са склонни да харчат далеч по-малко. Проучване на "Галъп" в Щатите преди време показа, че отделяните от хората средства за храна, пътуване и облекло бяха намалели. Същото проучване обаче посочи и че американците, както други нации, все още държат на лятната си почивка. От това може да се възползва бизнесът. Всички културни събития, спортни игри, туристически преходи в даден град, независимо колко голям е той, са повод за прииждането на нов поток от хора в него. Ако бизнесът се намира наблизо, той може да спечели от това. Затова е време за локален маркетинг. Обменът на състава на населението на местно ниво дава възможност за представяне пред нови хора. Идеята е да положите усилие да се покажете пред туристите и гостите на града си през лятото и да създадете присъствие. Външната реклама може да е добър инструмент да го направите.
Преосмисляйте пазара. Ако забележите, че губите значителен пазарен дял, започнете да събирате нови данни за аудиторията си от настоящи и потенциални клиенти. След това инициирайте нови маркетинг активности, предназначени за нея. Ще се изненадате колко може да ви помогне една кампания в социалните медии или чрез SEO в Google. Лятото е момент на маркетингово затишие от страна на много конкуренти, когато потребителите активно търсят в мрежата продукти и услуги.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.