Слънчевото затъмнение и големите победители

Слънчевото затъмнение и големите победители

Слънчевото затъмнение и големите победители

Голямото слънчево затъмнение в САЩ вече се разписа в историята като "Великото американско ...". Както винаги, марките в страната се възползваха от интереса към масовата тема и опитаха "да яхнат вълната", разказват водещите онлайн медии за маркетинг от страната. Рекламодателите използваха основно социалните мрежи за маркетинговите си усилия.

Всякакви брандове се включиха в инициативата да се представят по време на природния феномен, включително Denny's, Dunkin Donuts, Royal Caribbean, Volvo, Warby Parker, The Weather Channel. Те излъчиха посветени на затъмнението промоции, отчита компанията за маркетингови технологии Amobee. Тя анализира степента на ангажираност на кампаниите, посветени на темата, реализирани в дигиталните канали.

Някои от рекламодателите включиха песента на Бони Тейлър "Total Eclipse of the Heart", което се оказа доста успешна препратка. 

Royal Caribbean стана един от "отличниците", предлагайки круиз за една седмица, по време на който самата Тейлър ще пее песента от 80-те години докато трае затъмнението. 

Warby Parker пусна видео на "Total Eclipse of the Heart" с променен текст, за да обясни природното явление. Освен това предложи безплатни очила за наблюдение на затъмнението във всичките си 57 магазина, което привлече хора. 

"Ранните бранд победители от явлението са Royal Caribbean и Warby Parker, до голяма степен защото двете компании разпознаха маркетинговата стойност на 34-годишната поп песен на Бони Тейлър", коментира Джонатан Коен, водещ анализатор на Amobee. "С толкова много марки, които се състезаваха за вниманието на публиката около затъмнението в такъв кратък интервал от време, да разбереш какви асоциации са свързващи, беше ключовото", казва той.

Ето и част от рекламите, представени от раздела за маркетинг на Business Insider. 

Google:

.............

"Чикита"

 

 

.............

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ