Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Модерната външна реклама на 2017 г.
Външната реклама винаги може да бъде реализация на силни идеи, която да се хареса на минувачите, да ги накара да се усмихнат и да популяризира кампания или бранд.
2017 г. отново доказва това - с няколко успешни прояви по света. За част от тях разказва изданието за маркетинг Adweek. То посочва кампаниите с реализация в градската среда, които са направили силно впечатление на редакцията му и са били модерни и успешни. Ето и няколко примера за отличен "OOH" (Out-of-home advertising) през годината:
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.