Най-добрите франчайзи през 2018 г.

Най-добрите франчайзи през 2018 г.

2018 г. внесе нови идеи за бизнес, вдъхновение и възможности из целия свят. Ако имате страхотна концепция за бизнес, може би сега е най-добрият момент да я реализирате, посочва сп. Entrepreneur онлайн. 

Но ако все още изчаквате за добрата идея, може би ще ви бъде интересно да разберете кои франчайзи ще си заслужават най-много инвестицията тази година. 

Разбира се, важно е и да помните, че стартирането на всякакви видове бизнес идва със своите наследствени рискове. Но тези франчайзи могат да ви помогнат да се тренирате за нещо свое, ако имате събран капитал, както и да разберете успешните методи в маркетинга днес, регионалните особености на клиентите и да умножите парите на инвестицията си. 

Ето и списъка.

McDonald's. Макар че франчайзингът на тази верига струва сравнително голяма сума, както през миналата година, така и през 2018 г. тя е определена от авторите на Entrepreneur като изключително добра възможност. Нейната практика на франчайзинг идва от 1955 г. насам. Първоначалната такса за франчайз е 45 000 щатски долара в САЩ. През 2017 г. са били открити 507 нови нейни ресторанта за бързо хранене.

7-Eleven. Тази верига отчита огромен ръст, според изследването на Entrepreneur на 500-те най-добри франчайза от Щатите за миналата година, с 3336 нови обекта през 2017 г. Това са повече обекти от общо новите отворени места на три от компаниите в този топ 10. Може би една от причините е, че струва 37 550 долара да се стартира. Централата на компанията е в Далас. Франчайзинг се прави от 1964 г. 

Dunkin' Donuts. Тази верига продължава да демонстрира траен растеж, с 346 нови обекта през миналата година и 1294 от 2015 г. насам. Днес Dunkin' Donuts може да се намери в 32 страни по света. 

UPS Store. Тези магазини за пакетиране на пратки, изпращане, принтиране и въобще, за обслужване на нуждите на малкия бизнес, са фрачайз от 1980 г. Първоначалната такса за откриване на такъв е $29 950. 69 са били отворени през 2017 г.

RE/MAX LLC. Агенцията за недвижими имоти от САЩ се разрастна както национално, така и в чужбина, добавяйки 27 американски франчайза към 246 международни. 

Sonic Drive-In ресторантите. Те работят само в Щатите - общо 3557 са. Продават бургери. Единствената компания в списъка е без международно присъствие. 

Great Clips. Базирана в Минесота, тази фризьорска верига има близо 4000 обекта в САЩ и 146 в Канада.

Taco Bell. Повече от 50 години тази верига за хранене предлага франзайзинг и продължава да се разраства. Първоначалната такса за откриване на обект е от $25 000 до $45 000. Има отворени през 2017 г. 218 места за хранене с тази марка.

Hardee's. Отново бързо хранене. Веригата е международна и обещаваща за инвестиции по света, според авторите на изследването. Предлага франчзайзинг от 1962 г. 

Sport Clips. Тази верига за мъжко подстригване се развива, с общо над 1600 нейни салона. Сред водещите си предимства марката посочва създаването на общност от лоялни клиенти, които редовно я посещават. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата