Новите начини да създадете трафик към сайта си

Новите начини да създадете трафик към сайта си

Извън познатите методи за споделяне в по-големите социални мрежи, съществуват и други, по-нови подходи за създаване на трафик, който да води към фирмените уебсайтове, посочва в актуален материал изданието Inc.com. 

Ето какви са те. 

1. Може да бъдете активни в Medium. 

Medium е "YouTube-ът на писателите" - в него потребителите публикуват материали от блогове по всевъзможни теми. 

За начало може да започнете като предавате за преглед статии (на английски език). Такава поне е практиката в Щатите. В самата статия вече авторите слагат призив за действие (в дъното й) с линк, за привличат посетители или имейли. 

2. Публикуват се статии и в Steemit. 

Ако Medium и Reddit се съчетаят в едно, то би било - Steemit. За незапознатите с платформата, това е онлайн общност, която дава възможност да се гласува за съдържание - от статии до видеоклипове, които хората харесват най-много. На базата на харесването от публиката, авторите на съдържанието за възнаграждавани. 

Платформата е препоръчвана на хора, които търсят нови места за изява и да се доказват като лидери на мнение в своята експертна област (което в замяна ще донесе още уеб трафик). На тях се препоръчва да публикуват блог постове в Steemit.

3. Използване на IGTV в Instagram. 

Instagram доминира социалните мрежи в последната година и излъчи наскоро дълъг формат видео съдържание с IGTV. Тъй като опцията е все още нова и в САЩ, публикуването по този начин не е много рисково, защото няма чак толкова голяма конкуренция. Освен това всички, които използват IGTV в Instagram, вероятно ще полоучават повече видимост, защото опцията е нова. 

Продължава на страница 2.

За вдъхновение и потенциални идеи за видеоклипове, опитайте да дискутирате тема на публикация в сайта ви и окуражете зрителите да го посетят, за да видят съдържанието. 

4. Използвайте линкове в Instagram Stories. 

Instagram Stories се разви много бързо като място за споделяне от стартирането си през 2017 г. Днес се използва приблизително от 400 млн. души дневно. С новите интерактивни възможности, като пускането на допитвания и въпроси, е малко вероятно набраната скорост да се забави и това да отшуми скоро. 

Следващия път, когато публикувате нещо в сайта си, блога си или видео, опитайте да го анонсирате в Instagram Stories. В самото Story кажете на публиката си повече за това, за което пишете. Сложете линк, за да посети тя публикацията ви и я окуражете да я сподели в социалните мрежи. 

5. Създайте по-добро потребителско изживяване в сайта си. 

Това, разбира се, не е ново нещо, но със сигурност е по-важно за излизането на компанията ви в разултатите от Google търсенето (SEO) от всякога. Google даде да се разбере, че ще отчита с по-голяма тежест потребителското изживяване в сайтовете при класирането им в интернет. Заради това, измерители като средната дължина на посещението на сайта, баунс рейтът и дали сайтът е пригоден за мобилен телефон, броят кликвания на съдържанието и др., ще бъдат още по-важно за SEO успеха. 

За да подобрите цялостното си потребителско изживяване, може да използвате инструменти за т.нар. heatmapping като Crazy Egg или Mouseflow, които ще ви помогнат да видите къде посетителите ви се спират и прекарват повече време при вас в сайта ви. Освен това, трябва да подсигурите снимките ви да бъдат добре компресирани. 

6. LinkedIn Video. 

През август 2017 LinkedIn представи възможност в платформата си за native видео. И въпреки че тя е налична вече почти една година, все още има място за разстеж, заради ниското ниво на конкуренция в нея и креативните концепции, които към днешна дата могат да се изследват и показват. Освен това алгоритъмът на LinkedIn в момента дава приоритет на видеото. Така че може да се възползвате от това. А във видеото си - предложете на зрителите да посетят сайта ви, за да научат повече по темата, за вас или за услугите ви. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ