Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Черния петък си има нов конкурент
В САЩ има нов конкурент на Черния петък и Кибер понеделника - Amazon Prime Day - ден, в който платеният абонамент на Amazon дава на потребителите достъп до продукти и услуги, които иначе не биха били налични или струват по-скъпо. Включва и безплатна доставка в рамките на два дни. Има и доставка до 2 часа безплатно, чрез Prime Now, стрийминг на музика и видео, както и други ползи.
През април 2018 г. Amazon съобщи, че Prime има над 100 млн. абонати по света. А 2019 е годината, в която Amazon отбеляза най-добрия си Prime Day до момента, предаде Inc.com. Компанията продаде 175 млн. продукта до рекорден брой членове на Prime по света.
През последните 4 години този шопинг празник, който бе стартиран по повод 20-тата годишнина на Amazon, се разви в двудневно пазаруване с големи отстъпки на всичко, от устройствата, които работят с гласовия асистент Alexa, до хладилните чанти на Yeti и най-различни други неща.
И въпреки че не разкрива общите си продажби, гигантът в електронната търговия от Сиатъл отбеляза, че продажбите на трети страни, които са предимно от независими малки и средни бизнеси, са се удволили за периода до 2 млрд. долара.
Собственикът на бижутерската компания Tahmi например коментира, че е имала близо 300% увеличение на продажбите в сравнение със същото време на миналата година, въпреки че отказа да цитира подробности. Нейната компания, базирана в Айова, предлагаше 30% намаление от най-продаваните си продукти в деня преди Prime Day и 25% намаление от цената на определени продукти по време на самия Prime Day. Тя добавя, че двата дни общо са съставили около половината от продажбите ѝ по време на Черния петък. Подозира, че нейните продукти може да са по-привлекателни за купувачите в края на годината, отколкото през лятото.
"Това започва да конкурира Черния петък за много бизнеси, също и като бранд. Потребителите започват да очакват големи сделки по време на Prime Day, както очакват такива и на Черния петък", обяснява Карли Стайн, главен изпълнителен директор и основател на компанията от Торонто Beekeeper's Naturals.
Няма значение колко голяма е вашата компания или дали сте дори продавач в Amazon - календарите за търговия на дребно сега се въртят около Prime Day толкова, колкото и около традиционните празници, твърди Ананд Сидики, вицепрезидент анализи в базираната в Ню Йорк компания за изследвания Captify. Той отбелязва, че дори основните конкуренти на Amazon - Target, Best Buy и Walmart - са били домакини на собствени дни на продажби около Prime Day. При Target, например, не е било нужно дадена компания да е член, за да постига сделки на неговия сайт.
"Конкурентите на Amazon не само копират 48-те часа горещи сделки от Amazon, те създават свои собствени събития, за да могат потребителите да ги очакват. И това работи", казва той. Така трите компании наблюдават повишения в онлайн търсенията през този период. Best Buy отказа да предостави резултати от продажбите, а Target и Walmart не са отговорили на молбата на Inc. за данни за продажби.
Сега, след като продажбите по време на Prime Day свършиха, успешните търговци на дребно в САЩ трябва да разберат как да задържат инерцията от покупките в рамките на предстоящата половин година на пазара, коментират още експерти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.