Подгответе маркетинга за пролетта

Подгответе маркетинга за пролетта

Сняг, студ, януари след празниците - нагласите на хората се променят в очакване на пролетта. Това би трябвало да се отрази и на маркетинга.

Продуктите ще започнат да идват в нови опаковки, с нови приложения - времето ще се стопли и това ще даде проява на нови дейности на открито, повече реален живот. 

Бизнесът обикновено се съобразява с тенденцията и винаги е по-добре, когато се подготви по-рано. 

"Напролет обичаме да се освобождаваме от старите неща. Остарелите дрехи в гардероба. Ненужните бележки в бюрото. Забравените файлове на десктопа. Марките са органични. Те се променят и растат с времето. Всеки, занимавал се с маркетинг, може да го потвърди. Без редовно преглеждане на състоянието им, може да се превърнат в нещо остаряло", коментират авторите на американското сп. Entrepreneur онлайн.

За да освежите марката на фирмата си с идването на новия сезон, имайте предвид следното:

По-добре оценете наново аудиторията си. Идеалният профил на клиента се променя според измененията на индустрията и държавната система, под чиято регулация попада бизнесът. Запитайте се не е ли време да се пригодите към клиентите и купувачите, на които служите, като започнете или прекратите работата си с определена публика.

Обновете офертите си. В днешния бизнес климат нуждите на клиентите се променят на ежедневна база. Пролетта е чудесен момент да погледнете отстрани появилите се тенденции в индустрията. Вижте промените на пазара. Това, което конкурентите вършат. Съгласувайте изводите с финансовото влияние на това, което вие предлагате. Ако предлагате услуги, които в дългосрочен план ви струват повече, отколкото ви носят, обмислете да ги премахнете от офертата си. Въпросът тук е кои са продуктите, които трябва да започнете да промотирате и другите, които трябва да "пенсионирате", за да послужите по-добре на клиентската си база и да подобрите печалбите си?

Tехнологиите и тенденциите, които ще променят живота ни през 2018 г.

Направете по-атрактивни профилите си в социалните медии. Освежете ги. Твърде много профили на клиенти, например в LinkedIn, са отживелица. Остарялото съдържание в социалните медии е най-често срещаната и най-лесна за поправяне грешка в брандинга, която маркетинг агенциите поправят при работа с нов клиент. Помислете дали съответстват профилите ви с това кой сте днес.

Прегледайте какво е казано. Напишете името на бизнеса ви в Google и погледнете какво излиза. Това са онлайн статиите, коментарите, публикациите в блогове и другите видове съдържание, които определят как се брандирате в интернет. За по-задълбочен анализ, и за да сте наясно, може да се възползвате от услугата Google Alerts. Тя ще ви алармира всеки път, когато името ви е споменато в киберпространството. Ще се изненадате колко често хората го правят. И ще можете да им отговорите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 19 март. Имен ден празнуват Дария, Дарин, Дарина и Найден
Европа се превръща в Америка от 1790 г.
Тръмп обеща публикуване на 80 000 страници от разсекретените документи за убийството на Джон Кенеди
Ресторантьори ще блокират основни пътища заради повишаването на ДДС за бранша
След разговора с Тръмп: Путин се съгласи да спре ударите по енергийните обекти в Украйна
Задържаха кмета на Истанбул Екрем Имамоглу
Всяка втора компания у нас иска да използва AI, но не го прави
Заведения затварят в знак на протест срещу връщането на ДДС-то от 20%