Подготвяте ли мобилната реклама за празничния шопинг?

Подготвяте ли мобилната реклама за празничния шопинг?

Коледните и новогодишните празници са отлична възможност за маркетолозите по цял свят да спечелят нови клиенти и да увеличат приходите на компаниите, особено с помощта на мобилната реклама. Но, само ако знаят как умно да я управляват в рамките на тези дни. 

Рави Камран, генерален директор на мобилната маркетингова платформа Trademob, предложи в Entrepreneur.com няколко полезни съвета как да се извлече максимална полза от нея по време на празниците.

Не подценявайте 24 декември!

Мнозина смятат, че по-голямата част от продажбите на този ден вече са свършили и хората са се подготвили за предстоящите семейни почивни дни. Но на Бъдни вечер често се купува много през мобилния телефон. Редовно милиони мобилни приложения (платени и безплатни) са активирани в периода между 21 и 28 декември. Милиони нови смартфони са подарявани. 

Прицелете се в правилната аудитория.

Денят на Рождество винаги повтаря тенденцията с бум на активирането на нови мобилни устройства, подарени за Коледа. Но вълната продължава до Нова година и за да се възползвате максимално от този прилив, трябва да определите най-активните точки за своята мобилна реклама. А също и да сте наясно какви устройства, места и издания са с най-добра посещаемост в тези дни. Задължително планирайте рекламни разходи за привличане на нови клиенти.

Адаптирайте вашата реклама

В дните между Коледа и Нова година повечето потребители ще си останат вкъщи или пък ще отседнат в курорти, ще имат повече свободно време, което означава, че ще прекарат голяма част от него със своите мобилни устройства и приложения. Златен шанс, защото това означава, че няма да бъдат в обичайното си обкръжение от делови ангажименти и други разсейващи ги фактори, т.е. ще бъдат по-възприемчиви по отношение на рекламата. Адаптирайте своите послания към "стационарните потребители" като стартирате празнична тематична реклама или промо акция, за да привлечете вниманието им.

Планирайте кампания след 28 декември. Интересът на потребителите и готовността им отново да харчат, ще се повишат благодарение на новоактивираните устройства, което създава идеални условия за рекламна кампания. Използвайте технологиите за проследяване на активността на потребителите, за да планирате своята кампания така, че да достигнете оптимални резултати.

Нова година – нова атака!

Притокът на нови потребители чрез активирани нови устройства ще продължи и след новогодишната нощ. Затова, помислете за по-големи разходи за реклама през януари, когато ще имате възможност да спечелите още потребители. Коефициентът на използване на приложения естествено ще започне да намалява със завръщането на хората към ежедневната рутина. Това е моментът, в който трябва да сте готови да обявите по-специални промо акции, както и добре обмислени съобщения периодично през първия месец на годината, така че да затвърдите впечатлението от вашето приложение и да поддържате интереса на потребителите към него. И не забравяйте, време е да седнете и да подготвите мобилната си рекламна стратегия за новата година!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ