Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мотивирайте изморените от възможности за избор да купят от вас
Понякога един продукт е дълготрайно успешен и се купува отново и отново, превръщайки се в класика на компанията, която гарантирано ѝ носи приходи. Но потребителите в тази случаи може и да се уморяват от тази класика, колкото и да е качествена тя. Как да подходи бизнесът?
Много често най-доброто лекарство срещу пресищането на потребителите с вашия продукт не е в разнообразяването на каталога, а в по-простите решения, съветват авторите на Harvard Business Review.
Ако попитате потребителите какво искат, отговорът обикновено е – „Повече варианти за избор!”.
Покупателното поведение обаче най-често сочи, че това съвсем не е решението, което клиентите наистина искат. Най-често лавината от продукти ги обърква и изтощава, а прекалено богатият избор ги кара да се питат дали наистина имат нужда от такъв продукт. Мнозина се оплакват от прекалено усложнения процес на вземане на решение, когато пред тях има прекалено много варианти.
Това сетивно и умствено предозиране кара потребителите да вземат лоши решения – лоши за тях, но и за фирмите, от които купуват. Все по-чести стават случаите на променено в последния момент решение, пълен отказ от покупката или съжаление от нея. Нищо от това не е добро за марката ви в дългосрочен план.
Затова помогнете на клиентите си да опростят процеса на избор. Единият вариант е да изчистите каталога си и да се отървете от по-непопулярните продукти. Другата ви възможност е да опростите процеса на вземане на решение, като помогнете на клиентите си да преминат леко през всяка от стъпките му. Направете усилие да им предоставяте леснодостъпна, достоверна информация, която да им помогне да преценят алтернативите. Това ще повиши доверието им във вас и шансът да бъдете избрани отново и отново в днешния конкурентен пазар, където честността е най-рядката стока, ще нарастне значително.
Източник: HBR.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.