Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Правилото за трите пъти в онлайн общуването с клиенти
Интернет промени общуването с клиентите и начините, по които те може да бъдат привлечени.
Погрешно е да се използват старите техники за комуникация с възможните купувачи в новата, движена от потребителите интернет среда.
Да сте най-добрите, с най-ниските цени или най-убедителните вече не е достатъчно, посочва сп. Entrepreneur.
Желаните резултати ще дойдат, ако знаете как да водите ефективна рекламна комуникация от името на фирмата в социалните мрежи.
Американката Стар Хол, международен лектор и автор на наръчник за подпомагане на бизнеса чрез социалните мрежи, разкрива 7 маркетингови стратегии, които могат да превърнат служебните онлайн контакти в продажби.
Въпросните стратегии трябва да се следват от лицето (мениджъра, маркетинговия директор, PR-а), което движи фирмената комуникация с клиентите в социалните мрежи. Те са следните:
1. Бъдете щедри: споделяйте знанието и опита на бизнеса си в мрежата без ограничения. Не си мислете, че като разпространявате публично фирмените си идеи, ще загубите, защото ще ви копират. Възприемете споделянето като частично разкриване, което ще привлече интереса към вас и ще стане повод за нови партньорства и бизнес възможности.
2. Следвайте правилото за трите пъти: то е в известна степен обратно на точка номер 1. Ако клиент се свърже с човек от фирмата ви за съвет чрез социалните мрежи, консултирайте го максимум 3 пъти. След това му поискайте пари. Това правило акцентира върху границата между щедростта и достойнството.
3. Не изглеждайте отчаяни: клиентите, които се свързват с вас в интернет, веднага ще разберат, ако вашата фирма общува с тях, само защото има спешна нужда от повече покупки.
4. Направете „проверка за SPAM”: под абревиатурата SPAM тук се има предвид Sales Pitching After Meeting, т.е. слагане на цените след срещата. Ако искате да привлечете клиенти – първо комуникирайте с тях онлайн и разберете исканията им. Изчакайте малко, преди да ги атакувате с цената на вашата помощ.
5. Направете комуникационен план: когато започнете да общувате с даден клиент, продължете комуникацията и останете във връзка. По-късно може да му изпратите информация за новите ви промоционални оферти.
6. Публикувайте препоръки: ако компанията има добри отзиви от партньори или клиенти, споделете ги в социалните мрежи.
7. Бъдете себе си: кажете на човека, който отговаря за интернет комуникацията, да общува с потенциалните клиенти така, сякаш са на живо. Хората обичат да усещат, че пред компютъра срещу тях е седнал истински човек.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.