Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Светът аплодира тази реклама от Супербоул
Най-гледният рекламен ефир всяка година - финалът на американската футболна лига Супербоул, мина преди дни и традиционно светът на рекламата анализира кои са били най-успешните кампании в него. Излъчването на един 30-секунден спот по телевизията можеше да струва до 5 млн. долара.
При над 100 показани реклами, тази на Burger King с Анди Уорхол бе най-блестяща и запомняща се, макар и много необичайна, коментира изданието Inc.com. Каква бе тя? Веригата ресторанти Burger King представи видео, в което самият Уорхол, който почина през 1987 г., яде бургер от нея. По сведения на нейни представители, става дума за кадри от филм на датския режисьор Йорген Лет - "66 Scenes from America". След като се опитва в продължение на години, Burger King получава разрешение да ги използва за рекламна цел през 2019 г., разказва AdAge.
Видеото е доста далеч от всички реклами, показвани от Burger King досега и наскоро, но тишината в него и простотата му успяват да го отличат от шума на всички останали рекламни клипове по време на големия футболен финал. То създава и съспенс - мнозина сред зрителите коментираха, че са очаквали нещо да се случи. В крайна сметка не става нищо, това е "просто" Анди Уорхол, който яде бургер на Burger King. (При това не на McDonald's.)
Пълната сцена във филма на датския режисьор, в която Уорхол яде бургера, продължава малко над 4 минути и всъщност в нея няма нищо по-различно от частта, показана в рекламата на Супербоул като по-кратка. Маркетинг мениджърът на веригата за бързо хранене Фернандо Мачадо коментира, че е бил много впечатлен, когато е гледал за първи път кадрите от филма, в който Анди Уорхол яде бургера на Burger King.
Помислих си: "Това наистина ли е Анди Уорхол? Защо яде това? Какво става там?", казва той и посочва, че в компанията са искали да използват кадрите, без да ги променят изобщо.
"Това бе смело. Това бе рисковано. Блестящо е", коментира онлайн изданието Adweek.
Смята се, че рекламата е силен ход от брандинг гледна точка. Клипът завършва с надпис "Яж като Анди".
Това е тя.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бразилия ще освобождава средната класа от данък върху доходите
Компании |Yahoo е близо до сделка за продажба на AOL на италианската Bending Spoons за 1,4 милиарда долара
Технологии |Удължиха срока, в който общините трябва да изготвят общите си устройствени планове
Политика |Музикални лейбъли са близо до сключване на сделки за лицензиране на изкуствен интелект
Компании |Южна Корея преговаря със САЩ за получаване на права за преработка на ядрено гориво
Свят |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.