Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Привлечете внимание чрез имейла
Имейлът остава водещо средство за изграждането на бизнес партньорства и създаването на клиенти, въпреки целия шум наоколо. При всичките десетки съобщения, получавани на служебните и лични пощи всеки ден, все пак с един добър имейл можете да се отличите.
Как?
"Безсмислено е да изпращате имейли до потенциални клиенти, ако те направо ги трият от пощата си, нали? Всички знаем това. Ето защо трябва да усвоим няколко техники, с които да си гарантираме, че имейлите ни се четат, а не са просто изтрити или игнорирани", съветва редовният колумнист на Inc.com Джефри Джеймс. Ето какво препоръчва той, накратко:
Изпращайте имейли до хора, които познавате. Шансът ви за успех ще е значително по-голям.
Перспективите някой да отвори имейла ви са много по-реални, ако го получава от човек, когото познава и за когото е чувал. Това е най-добрият начин да си гарантирате, че електронната ви поща ще бъде отворена. Възможен вариант за успех при вас би могъл също да бъде ключови служители на вашата компания да изпращат имейли до собствената си мрежа от контакти.
Опитайте с общите познати.
Ако горната опция не е възможна, най-добрият вариант е да цитирате някой общ познат. Например с: "Г-н Х предложи да се свържа с вас", разбира се, когато имате разрешение да го направите и да използвате името на лицето. В противен случай, това ще има обратен ефект. Така че тук става дума за една комуникация, последвала друг разговор - с цитираното лице.
Нелепи клишета в маркетинговите имейли
Друг вариант: Може да използвате конкретен опит на клиент. Ако и предишният вариант не е възможен, опитайте със сюжетната линия, която описва опита на друг клиент с вас. Може да озаглавите имейла нещо подобно на: "Добрият пример на компанията Х, която спести 20% от разходите си за инвентаризация".
Използвайте конкурент. По същата схема може да използвате името на конкурент, за да привлечете вниманието на вашия клиент.
Изтъкнете потенциална полза. Това винаги може да сработи. Ако нито едно от горните не работи, просто трябва темата на писмото ви да включва нещо, което има значение за получателя на вашия мейл.
Накрая: Може да оставите темата като празен ред. Има и такъв вариант. Понякога хората ще отворят имейл без тема от просто любопитство.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.