Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Професии на бъдещето в дигиталната реклама - III
Бот разработчик (bot developer), редактор виртуална реалност (VR editor), главен директор преживявания (chief experience officer / CXO) са част от професиите на бъдещето, които ще се появят в рекламния бранш, по прогноза на водещото издание за маркетинг Adweek.
В тема на броя, отразена и онлайн в сайта му, списанието посочва още от най-вероятните нови работни позиции, които ще възникнат в бъдеще в бранша, в резултат от навлизането все по-дълбоко на технологиите в рекламата.
Според авторите част от тези професии са също:
Спрециалист работа с данни (Data scientist). Такива хора ще трябва да притежават завършена университетска специалност по компютърни науки, силни познания в областта на машинното учене и на изкуствения интелект, както и по оптимизация на данни.
В момента има "драматичен" недостиг на професионалисти с такива умения в САЩ, където ще са нужни най-малко още 181 000 от тях през 2018 г. Тези търсени компютърни специалисти трябва да имат аналитични умения. В страната ще има нужда и от 1 милион допълнителни професионалисти, които да управляват и интерпретират "потопа" от информация, който настъпва, според IDC.
За да работи в рекламния бизнес като такъв, човек ще трябва да е учил някои точни предмети. Обикновено се търси комбинация от знания по статистика, алгебра, математика. Но най-важното е да има любопитство към този тип работа. Защото отговорите обикновено са погребани под планина от шумни данни и са трудни за откриване.
Инженер машинно учене (Machine-learning engineer). Тези експерти в програмирането и алгоритмите за машинно учене и статистика също ще намерят място в рекламния свят, защото живеем във все по-алгоритмична среда. Заради нея машинното учене ще бъде жизнено важно, за да открива с него маркетингът и да доставя добре таргетирано съдържание.
Прасад Чаласани - главен учен на компанията в САЩ MediaMath, споделя пред Adweek, че специалностите "Математика", "Статистика" и "Физика" вероятно ще бъдат най-добрия път към кариерата в областта на машинното учене.
Ритейл стратег множество канали (Omnichannel retail strategist). Електронната търговия се очаква да надхвърли 500 млрд. долара до 2020 г., по прогноза на Forrester Research. За да се занимава човек с тази професия в бъдеще, той ще има нужда от образователна степен по психология, неврология, а също и критично мислене. Също така трябва да е запознат с методите за анализ на компютърни данни, маркетинговите стратегии и какво е проектен мениджмънт. Може би ще има нужда и от познания по дизайн на преживяването и създаването на прототипи.
Този вид стратези ще трябва да разбират как новите решения на технологиите може да бъдат използвани най-ефективно и с най-голямо въздействие, казва Софи Слоуи, вицепрезидент стратегия в Kitewheel.
Кариерата в мултиканалния маркетинг изисква познаване на всички елементи на бизнеса. Много компании наемат с тази цел консултанти и стратези, които да работят заедно по общи решения за създаване на следващото поколение продажби на дребно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.