Рекламите, които грабнаха вниманието през 2017 г.

И през 2017 г. рекламата достигна публиката си в различни форми, а част от нея успя да завладее вниманието на света. Онлайн изданието на сп. Inc. от САЩ предлага свой подбор на най-ефектната и привлякла внимание реклама от тази година. За повечето от изброените кампании сме ви разказвали през годината в раздела за маркетинг на сайта ни, след като те се доказаха като прояви, пренесли мощни послания, хитри идеи в контекста на някакво актуално събитие или видеа, разсмели света. 

Ето кои са те: 

Статуята на Безстрашното момиче, инсталирана пред известната скулптура на Бика на Уолстрийт. Поводът бе Международният ден на жената, 8-ми март. Кампанията привлече огромно внимнание и успя да предаде посланието си, че жените иман сила и устойчивост, дори във финансовия свят, доминиран от мъже. Тя се хареса толкова много, че стана нова туристическа атракция на Ню Йорк, след което от нюйоркската градска управа разрешиха вместо да стои само месец и да бъде отстранена, да остане там. 

Това е най-добрата рекламна кампания на 2017 г., според Adweek.

Коледната реклама на Apple (видео)

ИКЕА отговаря на Balenciaga. Шведският бранд за обзавеждане се пошегува, след като модната компания пусна за  $2145 чанта, много подобна на познатите му сини торби за пазаруване в магазините му (Ikea Frakta bag). 

"Щраусът" на Samsung - едно видео, което накара света да се усмихне и демонстрира VR технологията.

Рекламата "Flame Grilled" на Burger King със снимки от истински ресторанти, в които е имало пожари. Тези печатни визии определено успяха да грабнат вниманието на читателите.

"Стая с много гледки" - приключенското видео, което демонстрира красотата на туристическите дестинации в Квебек, Канада. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ