Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламна акция в реално време
Да бъдеш истински в рекламата означава да добавяш още елементи към разказването на истории, излизайки от затворения кръг на копирайтъра.
Това се нарича риалити маркетинг. Той залага на генерирано от потребителите съдържание, което създава незабавна, смислена връзка между истинския човек и компанията. Част от него провокира наслада, друга се основава на изненадата. Всичко това е поднесено като рекламна акция с много забавление.
Освен всичко друго, риалити маркетингът е и икономически ефективен. Автентичността и простотата, не прекалената претенциозност и видима висока цена на рекламния продукт, са това, което пробужда емоциите на потребителя.
Как да включите клиентите си в маркетинга? Световната практика познава три начина, които към момента работят. Ето кои са.
- Възнаграждавайте ги с внимание. Поканете ги да кажат какво мислят за продукта ви директно на уебсайта ви, в Instagram, Pinterest, Twitter и други платформи. Това е значим метод да покажете, че ви е грижа.
- Помолете ги да споделят иновативни начини за употреба на продукта ви. Няма нищо по-полезно от това да научите как истинските хора използват това, което бизнесът ви предлага. Много може да се научи от начина, по който те персонализират продукта ви. Научете как го правят и споделете това с публиката. Така й давате нещо, което има за нея реална стойност. Добрите търговци молят потребителите за предложения за подобряване на стоките им и за рецепти, които раждат вдъхновение за бъдещи нови продукти.
- Дайте им повод да създадат за вас маркетинг материали. Когато отговаряте и се ангажирате директно с клиентите си в социалните медии и други платформи, вървите по пътя на създаването на емоционална връзка с бранда. Често коментарите и снимките, които хората правят за рекламни инициативи, могат да станат най-добрите маркетингови материали на фирмата. Така например, веригата за продажба на диаманти Planet DNL моли купувачите си за снимки на годежните пръстени, които са избрали от нея. След това ги публикува в блога си, на ръката на някого. Това е маркетинг, направен максимално истински. Той не само ангажира аудиторията емоционално, но и ласкае настоящите клиенти. И всичко това е безплатно!
От сп. Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.