Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Супербоул 2018: Рекламните разочарования
Тази година рекламодателите по време на финала на американската футболна лига Супербоул платиха още по-големи суми, за да се покажат пред събралата се едновременно пред малките екрани публика от около 115 млн. души. Някои от рекламните им подходи спечелиха овации - за идеите и изпълнението. Други обаче бяха счетени за твърде невзрачни за толкова голяма рекламна инвестиция.
Каи бяха разочарованията? Business Insider ги коментира.
Едно от тях бе рекламата на Dodge Ram, според изданието. (Може да я видите след текста.) Клипът е озвучен от прочутата реч на Мартин Лутър Кинг-младши, но не се хареса много на публиката. Той провокира обширна критика онлайн почти незабавно. Видеото показа работници и коли Ram на фона на речта от 1968 г., известна със защитата си на гражданските права в САЩ. Интернет потребители разкритикуваха идеята по време на Месеца на историята на цветнокожите в Америка "да се продават коли" с показване на тази реч.
Dodge Ram е била спомената около 24,700 пъти в социалните мрежи Twitter, Facebook и Reddit от 18:30 до 22:30 ч. местно време, според компанията Brandwatch. Половината от тези споменавания са били негативни.
За друг провал на Супербоул 2018 е сочена реклама на Michelob Ultra с актьора Крис Прат, в която през цялото време той се готви за прослушване, в което накрая е избран за второстепенна роля. Тази реклама беше посочена за разочароваща.
Както и видеото на Diet Coke с участието на актрисата Хейли Магнъс. В него тя която танцува. Кампанията на агенция Anomaly Лос Анджелис беше счетена за симпатична, заради танца на момичето, но едва ли е имала желаното значително въздействие за цената, която е била платена за излъчването й.
Освен това, Doritos, Wendy's и Tide се опитаха да пресъздадат момента "dunk in the dark" от 2013 г., когато имаше кратко прекъсване на тока по време на рекламна пауза във второто полувреме на Супербоул. Но остроумието не им се получи, смятат от Business Insider.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.