Всяко предизвикателство в маркетинга се свежда до няколко въпроса

Всяко предизвикателство в маркетинга се свежда до няколко въпроса

Маркетингът се промени с еволюцията на технологиите. Възникнаха изцяло нови професии в него и канали за изпращане на съобщения, които се оформиха като самостоятелни дигитални сфери на влияние. Но някои неща останаха трайни и вечно валидни.

Това припомни накратко известният блогър и маркетолог от САЩ Сет Годин

В типичния си лаконичен стил, синхронизиран с бързото "телефонно" четене, присъщо на настоящата дигитална епоха, той припомня в нова публикация, че "всяко предизвикателство в маркетинга" днес се свежда до няколко основни и най-важни въпроса.

Според Годин те са следните: 

КОГО се опитвате да достигнете? (Ако отговорът е всички, започнете отначало.)

КАК тези хора ще разберат какво имате да им предложите на пазара?

КАКВА история разказвате/ живеете/ разпространявате?

ИСТОРИЯТА ви резонира ли със светогледа, който тези хора вече имат? (В какво вярват те? Какво искат?)

КЪДЕ е страхът, който при тях възпира действие? 

КОГА очаквате тези хора да предприемат действия? Ако отговорът е "Сега", какво ги кара да не казват "По-късно"? По-безопасно е да се държите по този начин.

ЗАЩО? Какво ще разкажат тези хора за предложеното от вас на приятелите си? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
Лидерските навици, които карат хората да ви се доверяват
Устойчив комфорт: как GROHE Rapido Heat Recovery сваля енергийните разходи в банята
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство