Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Всяко предизвикателство в маркетинга се свежда до няколко въпроса
Маркетингът се промени с еволюцията на технологиите. Възникнаха изцяло нови професии в него и канали за изпращане на съобщения, които се оформиха като самостоятелни дигитални сфери на влияние. Но някои неща останаха трайни и вечно валидни.
Това припомни накратко известният блогър и маркетолог от САЩ Сет Годин.
В типичния си лаконичен стил, синхронизиран с бързото "телефонно" четене, присъщо на настоящата дигитална епоха, той припомня в нова публикация, че "всяко предизвикателство в маркетинга" днес се свежда до няколко основни и най-важни въпроса.
Според Годин те са следните:
КОГО се опитвате да достигнете? (Ако отговорът е всички, започнете отначало.)
КАК тези хора ще разберат какво имате да им предложите на пазара?
КАКВА история разказвате/ живеете/ разпространявате?
ИСТОРИЯТА ви резонира ли със светогледа, който тези хора вече имат? (В какво вярват те? Какво искат?)
КЪДЕ е страхът, който при тях възпира действие?
КОГА очаквате тези хора да предприемат действия? Ако отговорът е "Сега", какво ги кара да не казват "По-късно"? По-безопасно е да се държите по този начин.
ЗАЩО? Какво ще разкажат тези хора за предложеното от вас на приятелите си?
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.